חתונה בקונספט טבעוני

חתונה בקונספט טבעוני

בעבר, הקונספט של חתונה טבעונית וודאי היה נראה מעט תמוה, אבל כיום זה בהחלט מקובל לערוך חתונה טבעונית, בייחוד כששני בני הזוג טבעוניים מתוך אידאולוגיה. תכנון חתונה בקונספט טבעוני אינו מרכב כפי שכולם חושבים, וכן – יש הרבה מאוד מנות ייחודיות שניתן להגיש במהלך האירוע.

כיצד תארגנו חתונה טבעונית? הנה כמה טיפים שכדאי לקחת בחשבון:

לוקיישן

בחירת הלוקיישן מאוד חיונית, ולו בשל העובדה שלא כל אולמות האירועים מחזיקים בתפריטים טבעוניים, ולכן חשוב לאתר אולם אירועים שיוכל לשלב מתכונים טבעונים מיוחדים בתפריט האירוע. כמו כן, ניתן להזמין את האוכל מקייטרינג נפרד, שכן גם הזמנת קייטרינג חיצוני מצריך בחירת אולם שיאפשר זאת.

עולם שלם של מאכלים

כשאורחים מוזמנים לחתונה טבעונית, הם עלולים להרם גבה ולחשוב שהאוכל באירוע לא יספק אותם. ובכן, זה הזמן שלכם להוכיח את טעותם ולבנות תפריט עשיר במנות ייחודיות, טעימות ושונות, כשכמובן מדובר במנות ללא רכיבים מן החי.

מנות טבעוניות מומלצות לבופה בחתונה הן סושי טבעוני, עמדת פלאפל וחומוס, אנטי פסטי, מוקפץ טופו וטורטיות במילוי אבוקדו. עבור מנות עיקריות ניתן להגיש קציצות עדשים, המבורגרים מסייטן ופטריות, שווארמה טבעונית ועוד.

בררו מבעוד מועד אילו מאכלים טבעוניים האולם יוכל לספר לכם, כך תוכלו לבצע את ההחלטה המושכלת ביותר. לבחירת המנות יש משמעות חשובה, לכן יש לבחור במנות קלאסיות, שיתאימו לרוב האורחים באירוע.

קינוחים

מלבד הקינוחים הטבעוניים שניתן להכין באירוע, מומלץ להזמין קיאק פירות, שכן מדובר באטרקציה נהדרת שתגרום לאורחים ליהנות משלל פירות נהדרים וטריים. לרוב, את הקיאק מוציאים אל רחבת הריקודים בתום הארוחה, כך גם מי שאינו חובב ריקודים – נמצא איתכם ברחבה.

אל תחששו מתגובות שליליות

חתונה טבעונית אמנם מאוד מקובלת בימינו, אך עדיין יש מי שעשוי להגיב באון שלילי כלפי הקונספט. ובכן, אל תחששו ואל תתרגשו – תמיד יהיו אנשים שלא יאהבו את הדרך שבה בחרתם לקיים את האירוע, וחשוב שתזכרו שזה האירוע שלכם, והוא אמור לבטא את השקפת העולם האישית של שניכם.

תכננו את האירוע באופן יסודי, והיעזרו באנשי מקצוע על מנת לארגן את החתונה המושלמת. מזל טוב!

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
5 טיפים למציאת זוגיות
מי לא היה רוצה למצוא את החצי השני שלו? מדובר על אחד הנושאים החשובים והמשמעותיים ביותר בחייהם של רוב...
קרא עוד »
אוג 08, 2020
מוזיקה לאירוע – וכולם על הרגליים!
מה יותר חשוב מהאוכל באירוע? מוזיקה לאירוע כמובן! מדובר באומנות של ממש, הדורשת לקרוא את הקהל והרחבה...
קרא עוד »
אפר 18, 2023
גני אירועים בטבע בנתניה – לוקיישן מעולה לכל אירוע
בחירה נכונה של גן אירועים בחירת לוקיישן לאירוע שלכם היא עניין גדול וכדאי שתקדישו לכך זמן רב. גני...
קרא עוד »
נוב 27, 2019