טראש דה דרס: כך תקטינו את הוצאות הצילומים

טראש דה דרס

בשנים האחרונות הטרנד של צילומי טראש דה דרס הפך לנפוץ, ולא רק בשל הקונספט הייחודי, אלא כי זוגות רבים מעדיפים להימנע מלחץ ביום החתונה ולקיים את צילומי הזוגיות כחודש מוקדם יותר. זה נכון, עלויות החתונה הן גבוהות במיוחד, ולא מעט זוגות מחפשים אחר דרכים לחסוך בעלויות ולעמוד בתקציב שהוגדר מראש. כיצד תקטינו את ההוצאות על צילומי הזוגיות? הנה כמה טיפים חשובים.

ציוד לצילומים

צילומי זוגיות, בהם מצולמים בני הזוג ללא כל התרחשות, כבר הפכו לבנאליים, וכיום זוגות רבים מוסיפים שלל אלמנטים לצילומים על מנת לייצר תמונות מרהיבות וייחודיות. ובכן, הזמינו ציוד דרך עלי אקספרס בעברית, כך תוכלו לחסוך לא מעט כסף ולצמצם את ההוצאות.

שמלה וחליפה

תופתעו לשמוע, אבל דרך הרשת ניתן להזמין לא רק ציוד, אלא גם שמלת כלה ייחודית וחליפת חתן. מי שחוששים להזמין את האאוטפיט לאירוע מהרשת (למרות שאין סיבה לחשוש, ולו בשל העובדה שיש עשרות אתרים ייעודים לכך), יוכלו להזמין את האאוטפיט לצילומים, משמע את השמלה הלבנה והחליפה עמה יצטלמו.

בחרו לוקיישנים שהכניסה אליהם חינמית

במקום להצטלם בשמורות טבע שהכניסה אליהן כרוכה בעלות מסוימת, כמו הגן הלאומי קיסריה, ניתן להעדיף שטחים פתוחים וחינמיים, כמו יער בארי, ים המלח ועוד. הבחירה בלוקיישנים חינמיים תסייע לכם להוזיל עלויות. כמו כן, העדיפו לוקיישנים הקרובים לאזור מגוריכם, ולו כדי להימנע מהוצאות מיותרות וגבוהות על דלק או נסיעות.

להתאפר לבד

לא חייבים לשכור את שירותיה של מאפרת מקצועית בעבור הצילומים, כי באמצעות כמה סרטוני הדרכה, כל אחת יכולה ללמוד כיצד לאפר את עצמה. מי שלא מצליחה להתאפשר באופן עצמאי ועדיין מבקשת לחסוך – יכולה לבקש מחברה שתאפר אותה.

צלם בתחילת דרכו

הבחירה בצלם מקצועי בהחלט תניב תוצאות נהדרות, אך טוב לדעת שגם הבחירה בצלם חובב או בצלם בתחילת דרכו עשויה לספק לכם תמונות נפלאות וייחודיות. ומה היתרון? צלמים בתחילת הדרך נוטים לבקש סכום נמוך יותר, מה שיסייע לכם לצמצם את עלויות הצילומים.

 

לסיכום, יש לא מעט דרכים לחסוך בצילומי הזוגיות – בחרו את הדרכים האידיאליות ביותר בעבורכם. מזל טוב!

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טבעות אירוסין – זהב לבן או זהב צהוב?
בחירת טבעת אירוסין להצעת השאלה הגדולה והחשובה ביותר היא הנה נושא משמעותי גם לאישה וגם לגבר. בשנים...
קרא עוד »
פבר 10, 2016
כל הסיבות להזמין מיניבוס לנסיעה לקבוצה במקום להוציא רכבים
נסיעה של קבוצה היא תמיד מורכבת ומסורבלת מעט. איך כדאי לנסוע? האם שכל אחד יוציא רכב? האם להתחלק לזוגות,...
קרא עוד »
פבר 02, 2021
מארזי מגבות מפנקים לחג
החגים הם תקופה מדהימה בה כל המשפחה מתכנסת יחדיו וחוגגת את המועדים ומציינת אותם בצורה מיוחדת. לרוב...
קרא עוד »
אפר 15, 2018