סיפור יום החתונה המיוחד שלי מול הים

סי לופט

המאמר באדיבות סי לופט

אחת ההחלטות החשובות שלנו הייתה עריכת החתונה באולם היפהפה מול הים בנתניה. היה לנו ברור שאם אנחנו אהבנו את נראותו של האולם, קיימת סבירות גבוהה שכך יחשבו גם האורחים שלנו.

חלף כבר חודש ממועד החתונה ועדיין כל הסובבים אותנו לא מפסיקים לדבר אתנו על המקום היפהפה והיוצא דופן בו התחתנו.

החתונה במול הים

מיד כשהגענו עם הרכב המקושט לחנייה של בית המלון, דאג מנהל האירועים להעניק לנו את מלוא תשומת הלב. החל בצילומים ללא הגבלה שביצענו עם הצלם בכל נקודה אפשרית באולם, במרפסת, מול הים ובעיקר ברגעי השקיעה המהממת.

לאחר מכן, עד הגעת האורחים הם פינקו אותנו בארוחה טעימה ביותר, דבר שהרגיע אותנו כיוון שגם האורחים שלנו ייהנו ממאכלי הגורמה הנפלאים. כל המנות נראות מצוירות עקב ההשקעה הרבה בצבעוניות ובאסתטיקה מעבר לאיכות הנפלאה של כל אחת מהמנות.

כשהאורחים החלו להגיע, יצאנו למרחב שבו ממוקמים הדוכנים, הרגשנו נפלא לשוחח עם האורחים שהגיעו לחגוג אתנו. ראינו ושמענו כמה הם מרוצים מהמבחר העצום של המגשים העמוסים בכל טוב שהוגשו להם, שזו פתיחה מעולה ומהותית לכל אירוע.

לוח הזמנים בחתונה מול הים

בכל החתונות שבהם היינו בתקופה האחרונה, החופות נערכו מאוחר מאד. לנו היה חשוב למצות את האירוע בשעות הנוחות לקהל ולא להתעכב לשעות מאוחרות ולכן ביקשנו להקפיד על לוח הזמנים. מנהל האירוע והצוות המוביל שלו ביצעו את לוח הזמנים באופן מדויק והפכנו מהר מאד לזוג נשוי כדת וכדין.

פעולה זו יצרה פרקי זמן ארוכים הרבה יותר למוסיקה, לריקודים על רחבת הריקודים ולהמון הפתעות שהכינו לנו חברים ובני משפחה.

מנות הביניים והמנות העיקריות הוגשו בדיוק בזמן שקבענו והאורחים היו שבעי רצון הן מטיבו המעולה של המזון והן מההפסקות בין הריקודים.

גולת הכותרת באירוע היו מנות הקינוחים יוצאות הדופן שהוגשו בתצוגה מרהיבה לאורחים. הם כללו היצע נרחב של סוגי קינוחים מחומרי גלם מתוחכמים כיאה לבית מלון אשר עובדים בו שפים מקצועיים ביותר.

עברנו חוויה נפלאה ומאד מומלצת !

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל המנות של קייטרינג חלבי
קייטרינג איכותי הוא כזה שמציע לפרוש מניפה רחבה ויפהפייה של מנות מגוונות לכל שלב באירוע שלכם. מקבלת...
קרא עוד »
אוג 10, 2014
בוק בת מצווה – כך תעשו אירוע מהסרטים ובמחירים נוחים
אחד הדרכים בהם אנשים מנציחים ומתעדים אירועים, לפחות בכל הקשור לשנים מתקדמות אלו, הוא הבוק. בוק בת...
קרא עוד »
ינו 05, 2020
בחירת בגדי נשים לאירועים משפחתיים
אם קניית בגדים ליום יום היא הנאה עבורך, בחירת בגד לאירוע מיוחד היא מסיבה אמיתית....
קרא עוד »
יול 23, 2015