שי לחג לעובדים – אל תבזבזו הזדמנות לדאוג לעובדים שלך

שי לחג לעובדים

אין הרבה בעלי עסקים שחושבים שהעובדים שלהם לא ראויים לקבל מתנה, לפחות לפני חג. העובדים, ולא ממש משנה איפה הם עושים את זה, מקדמים ומובילים את מקום העבודה שלהם. פרסום זה יפה וחשוב אך מי שבאצת דוחף את המנוע העיקרי של כל בית עסק הם העובדים.

שי לחג לעובדים – אל תבזבזו הזדמנות לדאוג לעובדים שלך

עם ההבנה, שעובדי חברה הם עיקר המערכת והם באמת אלו שדואגים לכל מחסור בית העסק, הרי שמתנה לכבודם וכאות להערכתם, היא ברכה אמיתית אשר תניב הרבה יותר תועלת למקום העבודה וישים את העובדים במקום הראוי להם, קראו עוד בנושא בלינק הזה.

האם משנה איזו מתנה לתת לעובד?

בפרונט של כל עסק, כדאי שיובלטו העובדים. התמורה שאותה תקבלו, ככל שיותר תעריכו אותם ותקדמו אותם, תהיה כפולה ומכופלת עבור בית העסק שלכם. ישנם מקרים שבוסים מזלזלים במתנה לעובדים ופוטרים אותם במשהו זול ועלוב, עסק כזה ירגיש את ה"מתנה" הזו לאורך זמן ולא על הצד הטוב שלה.

עובדים יודעים להעריך מתנה שנקנתה עבורם, אך הם גם מבינים טוב מאוד, שכשמביאים להם כמה שקלים או מתנה שמביאים לילדים, הרי שההפסד, יהיה כולו של בעל החברה והעסק. נכון, הם כמובן ימשיכו לעבוד רגיל, אך לא בהכרח יתנו את 150 האחוז, ממרצם וכוחם עבור החברה.

> בדקו גם מתנות ממותגות לועדים

איזו מתנה נרצה להביא לעובדי מפעל?

במקומות כמו מפעלי יצור ותעשיה, יש את כמות העובדים הגדולה ביותר. שם העובדים משקיעים את מרצם וכוחם כדי להתפרנס והם אלו אשר גורמים למפעל לצמוח ולהתקדם. כדי להביע הערכה כלפי עובדים ובעיקר אלה העובדים במקומות עבודה סיזיפיים, יהיה על מנהל המקום להשקיע חשיבה בסוג המתנה, דבר שיקנה לו רוח טובה ונכונות, באשר למקום העבודה.

ככל שהשנים חולפות, יש יותר ויותר הבנה בכל מה שקשור למתנות לעובדים ולא רק לקראת החגים. ישנם מקומות שאפילו מקיימים ישיבת צוות ובה מחליטים, איזו מתנה יקבל כל עובד. ברוב המקרים, מתנת חג תהיה דומה לכל העובדים אך כאמור גם על סוג המתנה כדאי לתת את הדעת

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
גן אירועים במרכז – כי אתם במרכז העניינים
חתונה, האירוע המרכזי בחיים (עד ללידה הראשונה...), אירוע שכולו חגיגות ושמחה, אירוע שדורש איכות אמיתית...
קרא עוד »
פבר 24, 2021
אולמות אירועים ומועדונים לבת מצווה במרכז
כאשר אתם בודקים אולמות אירועים במרכז, אפילו אם זה לאירוע קטן יחסית, כמו בת מצווה, חשוב לבחון היטב גם את...
קרא עוד »
דצמ 27, 2016
אטרקציות לאירועים – למה זה משתלם לנו?
כשאנחנו עורכים אירוע, בין אם זה בבית ובין אם זה במקומות אחרים, אולם או גן אירועים, אנחנו יכולים לבחור...
קרא עוד »
מרץ 10, 2020