בחירת קייטרינג לאירוע שלכם

קייטרינג

כל אירוע מורכב מהמון מרכיבים קטנים וגדולים. במידה ואתם עומדים לפני אירוע מיוחד, אישי או עסקי, אחת המשימות שיעמדו לפניכם תהיה בחירת חברת קייטרינג אשר תלווה אתכם לאורך האירוע. תמיד אומרים כי האורחים לא באים בשביל הכיבוד אלא כדי ליהנות במהלך האירוע ועם זאת תמיד מתייחסים לכיבוד וזוכרים מה היה באירוע. בבחירת הקייטרינג חשוב שתשימו לב גם לתפריט המוצע לכם וגם לנראות של ההגשה. כמובן, השלב הראשון החשוב בבחירת הקייטרינג היא להחליט האם אתם מתכננים על אירוע חלבי או בשרי.

איזה תפריט מוצע לכם

לאחר שהחלטתם האם אתם רוצים ליהנות מקייטרינג חלבי או בשרי, תצטרכו לבחון את התפריט אשר מציעים לכם. כאשר אתם מסתכלים על התפריט ועל האפשרויות אשר עומדות בפניכם עליכם לבחון האם המנות השונות משתלבות זו בזו היטב, האם ישנה אפשרות לכולם ליהנות מהאירוע וגם האם הקייטרינג מציע מנות מיוחדות כמו למשל לטבעוניים או לאורחים בעלי רגישויות אם אתם יודעים שהם צפויים להגיע. בררו עם החברה כיצד היא יכולה לתת לכם מענה וגם שאלו אותה על המלצות למנות על מנת שלא תצטרכו להחליט לבד על שילוב המנות.

קייטרינג – שימו דגש גם על הנראות

יכול להיות שגם אתם נתקלתם כבר באוכל טעים שהוגש בצורה שאינה מגרה ואינה עושה חשק לאכול. קייטרינג לאירוע יכול לעשות את ההבדל בין אירוע רגיל לאירוע יוצא דופן ומיוחד. על מנת להפוך את האירוע שלכם ליוצא דופן וליהנות מהכיבוד, חשוב שתבדקו גם איך הוא מוגש וכדי לדעת שאתם עושים את הבחירה הנכונה בדקו:

  • תמונות מאירועים – תמונות מאירועים קודמים יוכלו לתת לכם תחושה כיצד ייראה האירוע שלכם. ברגע שאתם פונים לחברת קייטרינג בקשו גם לראות תמונות מאירועים קודמים ולהתרשם כיצד נראה הכיבוד. ניתן לשער שאם תתרשמו מהתמונות השונות תהיו רגועים יותר להזמין את החברה לאירוע שלכם.
  • המלצות על החברה – במידה ואתם רוצים להיות בטוחים שאתם מזמינים את החברה המתאימה לכם תוכלו לדבר עם לקוחות קודמים כדי להתרשם. חשוב לשאול את הלקוחות הקודמים גם איזה שירות קיבלו מהחברה והאם היו מרוצים גם מהאוכל וגם מההגשה.
אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שעון לכלה – איך בוחרים?
שעון לכלה הוא מתנה יפה שכדאי להעניק לפני חתונה. זהו אביזר שניתן להשתמש בו כדי לדעת את השעה ביום. שעון...
קרא עוד »
מרץ 03, 2023
בחינת היתרונות הנסתרים של השכרת כיתה
השכרת כיתות עשויה להיראות כמו הסדר פשוט לאירוח אירועים חינוכיים, מפגשי הדרכה או פגישות. עם זאת, מעבר...
קרא עוד »
אפר 02, 2024
חדר בריחה – דרך מקורית לחגוג אירועים
רבים מאתנו מחפשים בכל שנה מחדש את הדרך המקורית ביותר לחגוג אירועים לאנשים שאנחנו אוהבים. זה לא משנה...
קרא עוד »
נוב 20, 2016