ימי גיבוש בתל אביב

ימי גיבוש בתל אביב

מעוניינים לפנק את העובדים עם יום גיבוש מפנק ואיכותי שיוציא אותם מעט מהשגרה? בואו לתל אביב ותכננו את ימי הגיבוש המהנים ביותר שעובדיכם לא ישכחו הרבה זמן. בתל אביב יש שפע אפשרויות ואטרקציות מעניינות וחווייתיות, כך שתוכלו לבחור פעילות מיוחדת שמתאימה לסגנון יום הכיף שתכננתם. בין היצע האפשרויות הקיימות, ריכזנו כמה המלצות ליום גיבוש בתל אביב איכותי ומהנה:

חדרי בריחה

טרנד חדרי הבריחה החל כבר לפני כמה שנים, ומאז ועד היום סחף אחריו את כולם – ילדים, נערים, צעירים ומבוגרים. מדובר על אטרקציה מאתגרת בסגנון משחק המחשב הוותיק "הבריחה מהחדר", בו השחקנים צריכים לפתור חידות ולגלות רמזים הנמצאים ברחבי החדר כדי להצליח ולצאת ממנו.

משחק חדרי הבריחה המציאותיים זהה במטרה שלו כמו משחק המחשב, ועל השחקנים הנמצאים בחדר הסגור לעבוד יחד בשיתוף פעולה כדי לפתור חידות ולמצוא את הדלת שתוביל אותם אל מחוץ לחדר ולהצלחה במשחק. מכיוון שמדובר על משחק המשלב חוויה ואתגר, זוהי אטרקציה מעולה לא רק עבור הפתעות ליום הולדת אלא גם לימי גיבוש לעובדים, משום שכך הם יוכלו לעבוד ביחד ולעבור חוויית גיבוש איכותית בין כל הקולגות.

משחק חווייתי ומגבש

אטרקציה מדליקה ומטריפה שמומלצת במיוחד לערבי גיבוש וימי כיף, היא אטרקציה המשלבת משחק והופעה במקום אחד. אם לא בא לכם לעבור את יום הגיבוש יחד בתוך חלל סגור כמו חדר בריחה, ניתן לערוך משחק הרפתקאות ייחודי המתקיים בחלל פתוח כמו רחובות ראשיים, גנים ציבוריים או כל לוקיישן אחר מפתיע.

המטרה של המשחק היא לפתור תעלומה בסגנון בלשי, ממש כמו שרואים בסדרות מתח בטלוויזיה, כאשר המשתתפים חוקרים ומחפשים רמזים לפתרון התעלומה באפן אקטיבי ומציאותי לחלוטין. מומלץ לבחור את קונספט המשחק בהתאמה אישית, כך שכל שלב ומהלך במשחק הזה יהיה מתוכנן במיוחד עבור צוות העובדים המשתתפים בו, והוא יופק באופן בלעדי לקבוצה לכבוד אירועי חברה.

סדנת בישול

אפשרות נוספת ליום הגיבוש היא סדנת בישול קבוצתית לכל העובדים, כך שבנוסף לכיף וחוויה של בישולים יחד כולם יוכלו ליהנות מארוחה מגבשת וטעימה במיוחד שכל אחד מהעובדים הכין במו ידיו.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נומרולוגית למסיבת רווקות – למה זה טוב?
מסיבת רווקות היא בין האירועים הכי מרגשים עבור בחורה שעומדת להינשא לבחיר ליבה, שכן באירוע זה כל תשומת...
קרא עוד »
אוג 10, 2015
מתנות שימושיות שכל גבר ישמח לקבל
בין אם מדובר באירוע מיוחד כמו יום הולדת, אירוסין או לידה או סתם במחווה אנושית נעימה, בחירה של מתנה לכל...
קרא עוד »
אוק 07, 2020
טסים לחו"ל? כך תשיגו את המחיר הטוב ביותר בדיוטי פרי
אחת ההנאות הגדולות ביותר של ישראלים ובכלל של היוצאים את גבול מדינתן היא, להגיע אל חנויות הדיוטי פרי...
קרא עוד »
יונ 12, 2016