זכות בחירה למתנות לעובדים: שוברים במקום מתנות

מתנות לעובדים

מאז ומעולם מקובל היה לצ'פר את העובדים לקראת החגים. לא בכל מקום עבודה נהוג היה להעניק מתנה באותו סדר גודל כאשר אלו נעו בין מתנות מרשימות, גדולות ויפות לבין מתנות סמליות ופשוטות. יש כאלה אשר הסתפקו בתוספת קלה למשכורת ויש כאלה שנתנו משכורת 13 – משכורת נוספת לרגל החגים.

אך נדמה כי החיים של היום הם כבר שונים לגמרי והשינויים הלו השפיעו ומשפיעים גם על הנושא של מתנות לעובדים, ראו באתר.

כל עובד יבחר את המתנה הרצויה לו

כיום אנחנו עדים לכך כי כל אדם רוכש לעמו כל מה שהוא צריך. גם אנשים שבעבר לא היו בעלי יכולת והם לא ממש יכלו לפרגן לעצמם מוצרי צריכה בסיסיים, נהנים היום מאפשרויות אשראי נוחות במיוחד. הם מסוגלים לשלם על כל מה שהם צריכים גם בגלל שהמחירים כיום נמוכים יותר וכן כי לא על כל דבר צריך לשלם במזומן.

השינוי המהותי הזה בעולם הצריכה הוביל לכך כי אנשים שרוצים להעניק מתנות או מנהלים המעוניינים לצ'פר את העובדים שלהם מוצאים א עצמם עומדים מול דילמה לא פשוטה כאשר הם לא באמת יודעים במה לבחור. האמת היא שלא בטוח כי העובדים ירצו שהמנהל יבחר עבורם את המתנה גם אם זה יהיה משהו שהם באמת רוצים או צריכים. כי על פי רוב אנשים נהנים לבחור לעצמם בעצמם את מה שהם צריכים או רוצים. הרבה יותר נעים לבחון את ההיצע ולבחור את המוצר הרצוי.

במיוחד כאשר התשלום לא מוטל על העובד ויש לו שובר ביד המאפשר לו להתפנק.

העובד בוחר – העובד מרוצה

מנהל עסק שמעוניין לשמח את העובדים שלו, יעניק להם את אפשרות הבחירה ואת השובר הדיגיטלי (ראו כאן https://www.justforu.co.il/search?categoryId=9) אשר באמצעותו הוא יוכל לבחור את המתנה הכי מתאימה לו. אין ספק כי באופן כזה העובד ייהנה ממתנה הרבה יותר שווה בעבורו וכזו שתדבר על ליבו יותר מכל דבר אחר.

אז אם גם אתם נמצאים בצומת הזו ורוצים להעניק לעובדים שלכם משהו שווה באמת, העבירו אליהם את זכות הבחירה. הם יהיו הרבה יותר מרוצים!

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שמלות ערב צנועות
לכל אירוע צריך להתאים את השמלה המתאימה. שמלה שהולמת את המעמד, את האווירה ותורמת להרגשה הטובה שלנו. כי...
קרא עוד »
נוב 29, 2021
אירועים ממותגים: הדור הבא
מיתוג אירוע - מהמוכר והידוע למיוחד ומפתיע אתם כבר מכירים את זה, מגיעים לאירוע או לכנס, מתרשמים...
קרא עוד »
אוק 02, 2018
מה נצטרך בשביל להרים אירוע בחוף הים
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות עוד ועוד אנשים שבוחרים להפיק אירועים שונים בחוף הים. יש מי שבוחר...
קרא עוד »
מאי 07, 2017