מה אפשר לעשות באילת? לא רק בטן גב

אחת הערים הפופולאריות בישראל היא אילת: עיר חוף מגניבה אשר אליה מגיעים לא מעט תיירים. חלקם תיירים ישראלים וחלקם תיירים שהגיעו מכול העולם כדי לחוות את ישראל במיטבה. 

כאשר מגיעים לאילת בעיקר בחודשים החמים, רוצים מיד להשתכשך במים הנעימים של ים סוף, כמו גם לצלול בבריכה, להגיע אל פעילויות ימיות ולהנות ממרכזי התרבות והבילויים שבמקום. אבל מלבד המקומות המוכרים – מה עוד אפשר לעשות באילת? הנה רשימה של פעילויות שמתאימות לקבוצות, זוגות, משפחות וילדים: 

בילוי בקניון אייסמול 

קניון אייס מול הוא אחד ממרכזי הקניות הגדולים של העיר. בקניון אפשר להנות משופינג כיפי ומוזל, זאת בשל מחירים שאינם כוללים מע"מ. עוד אפשר להגיע אל מתחמי פעילויות לילדים ומבוגרים ולקולנוע 7 ממדים המציע חוויה כיפית שמשתפת את הצופה ברגעים המלהיבים של הסרטים. 

מבוך מראות 

עוד  פעילות שאפשר למצוא באייסמול היא כניסה אל מבוך מראות. מבוך כזה אורכו 130 מטרים רבועים והוא יציע לכם חוויה שבה נאבדים, צוחקים, מתרגשים ולבסוף מצליחים לצאת מן המבוך. 

חדרי בריחה

באילת כמו בכול עיר בארץ ובעולם, ישנם לא מעט חדרי בריחה. חפשו חדר בריחה כיפי במיוחד שמתאים לגיל המשתתפים. בכך תוכלו להעביר שעות רבות של כיף אתגרים וצחוק. 

משחק לייזר טאג

גם משחק לייזר טאג הוא אטרקציה מלהיבה, בזמן שמי שירצה להנות מכמה שעות של כיף עם חברים, משפחה וקבוצה – יכול להגיע אל מתחם לייזר טאג שבאייסמול, ולהנות מלוחמה שמרגישה אמיתית במיוחד. 

מתחם פאנטזי

מתחם פאנטזי באילת מציע שלל פעילויות כמו: לייזר טאג, בית קולנוע ענק, חדרי אשליות, את קורת הפחד שכולל אוהבים לנסות ושאר אטרקציות כיפיות לקטנים וגדולים. 

לסיכום, באילת לא חסרים בילויים ולכם רק נותר לבחור את המקום בו תרצו לבלות בכל יום ובכול שעה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך אף פעם לא לטעות עם מתנה מושלמת לאשה?
אם איש לכם בת זוג, אם, אחות או כל אישה שחשובה לכם בחיים ואתם רוצים לשמח אותה עם מתנה ליום ההולדת, לחג...
קרא עוד »
אוק 03, 2018
catering jerusalem
במהלך השנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות תופעה מעניינת. מסעדות וחברות קייטרינג, שמציעות לא רק מאכלים...
קרא עוד »
מאי 25, 2017
הרצאות למורים
ניסיון מקצועי הוא דבר שנרכש, לרוב לאחר שנים של עבודה ועשייה בקריירה בה נמצאים במהלך היומיום. דבר זה...
קרא עוד »
מרץ 15, 2022