קייטרינג טבעוני לחתונות: כך תעשו זאת נכון

קייטרינג טבעוני לחתונות

לא מעט אנשים המציינים את אירוע החתונה שלהם מתלבטים האם כדאי להזמין עבור האירוע שירותי קייטרינג טבעוני. מצד אחד, בני הזוג עצמם הם טבעונים, וחיים את חייהם על פי ערכים של כיבוד הזולת, ובפרט בעלי החיים שסביבנו. מצד שני, לא כל האורחים מתחברים לטרנד הטבעונות, וחלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע תלוי בחיבור הזה שבין האורחים ובין התפריט המוגש להם. מה עושים במקרה כזה? המשיכו לקרוא.

מדוע כדאי להזמין שירותי קייטרינג טבעוני לחתונה?

לפני הזמנת שירותי קייטרינג טבעוני לחתונות, כדאי יהיה לבדוק את קיומם של הרכיבים הבאים:

טריות המזון

המזון המוגש במסגרת שירותי הקייטרינג הטבעוני חייב להיות טרי, בר תוקף, איכותי ומזמין. כדי לחבר אנשים לאוכל חייבים להקפיד על רעננות וטריות המזון שהם צורכים.

הנראות האסטטית של המזון

אימרה מקובלת ושגורה בפי כל היא שאנשים אוכלים לא רק באמצעות הפה, אלא גם באמצעות העיניים. אוכל שנראה היטב, אסטטי, מטופח, רענן ויצירתי, הוא אוכל מזמין שקל להתאהב בו ולהתחבר אליו. קייטרינג טבעוני, אם כך, צריך לשמר גם את הנראות המעולה של המזון כדי לסחוף אחריו קהל יעד שאינו טבעוני.

האוכל חייב להיות טעים

בסופו של יום, שירותי קייטרינג טבעוני אשר מספקים אוכל שלא ערב לחיך של האורחים, לא יוכלו להמשיך ולהתקיים. על מנת שהאורחים יצליחו להתרגש מאוכל טבעוני הוא חייב להיות טעים מאוד, מתובל כהלכה, ולייצר חשק לעוד גם לאחר סיום הארוחה.

האוכל חייב להיות משביע

אם האורחים יוצאים לא שבעים מן הארוחה -שום דבר לא יעזור. קייטרינג טבעוני חייב לספק לאורחיו אוכל משביע ומנחם, כזה שירצו לסיים איתו את הערב, ולא לפתוח את התיאבון. ישנן לא מעט דוגמאות למזון טבעוני איכותי ועשיר, אשר יכול להשביע גם את האנשים הרעבים ביותר ובעלי חוש התיאבון המפותח ביותר.

אם כך, במידה והקייטרינג הטבעוני שבו אתם רוצים לעשות שימוש במהלך החתונה עונה על הקריטריונים שהוצגו כאן, אין כל ספק כי כדאי ואף רצוי להתקשר איתו לקראת אירוע החתונה. כך תוכלו לייצר לאורחים ערב בלתי נשכח, ולא פחו חשוב, ערב עם ערכים, לא רק תזונתיים, אלא ערכים בחיים עצמם 🙂

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פלג ואלון
לאחרונה ניתן לשים לב כי ישנם לא מעט הרכבים מוזיקליים חדשים שכובשים את יוטיוב והמדיות השונות. אם גם...
קרא עוד »
אוק 15, 2016
כך בוחרים מועדונים לבת מצווה מיוחדת
לחגוג בת מצווה לבת זה אירוע מרגש במיוחד וברור מדוע גם אתם, כמו כל שאר ההורים, הייתם רוצים לעשות לבת...
קרא עוד »
ינו 25, 2017
חתונות בטבע
ישנם זוגות שמחפשים לערוך אירוע מיוחד, אולם כבר אינו הדבר הבא, כך שסגנון של חתונות בטבע, עשוי לדבר...
קרא עוד »
ספט 05, 2017