בוק בת מצווה – כך תעשו אירוע מהסרטים ובמחירים נוחים

בוק בת מצווה

אחד הדרכים בהם אנשים מנציחים ומתעדים אירועים, לפחות בכל הקשור לשנים מתקדמות אלו, הוא הבוק. בוק בת מצווה מושלם שיהפוך את האירוע שלכם (או לפחות את הזמן שאחריו) למשהו שעוד לא הכרתם.

בוק בת מצווה – כך תעשו אירוע מהסרטים ובמחירים נוחים

בוק למסיבת הבת מצווה, יהיה זה שיוודא שהאירוע הכה נוצץ שעשיתם עבור הבת שלכם, ישמר היטב, לא רק בזיכרון התודעתי שלכם, אלא גם על תמונות מעוצבות ונוצצות, כאלו שוודאי תרצו להראות לכל המשפחה.

הדרך לשמור את הזיכרון שלכם ממסיבת הבת מצווה של הילדה שלכם, תיעשה טוב ומוחשי יותר על ידי תמונות מעוצבות ומשקעות, שיגרמו לכלת השמחה לחיוך ענק כל הדרך לבית, לאחר אירוע בת המצווה שלה.

מהו בוק תמונות

ספר תמונות הוא ספר, בדרך כלל לילדים, שבו האיורים והתמונות הם החשובים בו, מאשר המילים בספרי הזיכרון שנכתבו מאירוע מסוים. באופן מסורתי, אורכם של ספרי תמונות (בוק) הם 32 עמודים, למרות שספרי הזהב הקטנים הם 24 עמודים.

בספרי תמונות ישנם איורים או תמונות ממסיבה מסוימת שצולמו בהשקעה רבה על ידי צלם מקצועי.

בעוד שרוב ספרי התמונות עדיין נעשים עבור ילדים ומתבגרים, כדאי לגעת שבוק תמונות, יוכל להכיל גם אתכם אנשים מבוגרים שקוראים כאן עכשיו. גם לכם מגיע בוק עם תמונות שלכם, כדי שתזכרו את השנים, שהשיער או הבטן השטוחה, היו עדיין חלק מכם.

מי צריך בוק תמונות?

כיום, בשנות האלפיים, אין בכלל שאלה כזו. בכל אירוע, אם זה בר מצווה או בת מצווה, ברית או כמובן חתונה, כמעט בכל אירוע מצלמים תמונות מושקעות, בכדי להשאיר משהו למזכרת לדור ההמשך או סתם כדי לשתף עם האורחים המגיעים בחגים.

מעבר לכך, מכיוון שיש צלמים מומלצים רבים, אפילו רבים מידי, הרי שהמחירים נמצאים תמיד בתוך תחרות חייתית שוודאי תועיל לכם בבחירת צלם איכותי וגם זול.

גם כשכבר מצאתם מישהו שמוכן לערוך בשבילכם את התמונות מהאירוע שלכם, אל תתפשרו על זה האיכותי ביותר, ונסו להתמקח אתו, כדי לקבל את המחיר אותו הקצבתם לעצמכם.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מסעדה לאירועים בירושלים – באיזו לבחור?
לפני שאתם מתחילים לארגן את האירוע שלכם ולהיות בטוחים שעשיתם כל מה שצריך בכדי להבטיח את הצלחת האירוע...
קרא עוד »
מרץ 06, 2017
הכירו את סי לופט
כשאנחנו מעוניינים לערוך אירוע במקום כזה או אחר, הדבר הראשון שעלינו לעשות זה לבחון את המקומות השונים...
קרא עוד »
אוג 26, 2019
היתרונות של הפקת חתונה בסגנון אורבני
סביר להניח שחלקכם שמעתם את המושג "חתונה אורבנית" ולא כל כך הבנתם למה התכוון המשורר. במאמר הבא ננסה...
קרא עוד »
יונ 24, 2015