איך לעצב את החלל לאירוע חינה?

שירותי תפאורה לחינה

זוגות רבים בוחרים לקיים את האירוע המסורתי שנערך לפני החתונה, הלוא הוא החינה. יש מי שמעדיפים לציין זאת באירוע גדול באולם ויש מי שמעדיפים לקיים אירוע צנוע וביתי. לא משנה מה סוג האירוע שבחרתם, משום שכך או כך, חשוב לעצב את החלל באופן ייחודי ומסורתי. איך עושים זאת? הנה כמה טיפים.

תפאורה לאירוע החינה

יש לא מעט דרכים ליצור תפאורה לאירוע החינה שלכם, כשניתן להיעזר בחברה ייחודית המספקת שירותי תפאורה לחינה, כזו שתדאג לעצב בעבורכם את החלל באופן המיטבי. אופציה נוספת היא להסתייע במעצבת ולתת לה כיוונים כלליים של העיצוב הרצוי. נוסף לכך, ניתן לעצב את החלל באופן עצמאי, ולרכוש את כל הפריטים הנחוצים עבור העיצוב.

חשוב לציין שהעיצוב הוא חיוני במיוחד, משום שהוא זה שמייצר את אווירת החינה המסורתית, ועל כן יש להצטייד בפריטים אתניים ולעצב עמם את החלל, לרבות קבלת הפנים.

מה יותר משתלם?

רגע לפני שניכנס לתהליך, מוטב לבצע השוואת מחירים ולהבין מה יותר משתלם לכם. נציין כי ייתכן ששירותי תפאורה יתאימו לכם, ולו כי לא תצטרכו לרכוש את פריטי העיצוב השונים (ולאחר מכן למצוא להם אחסון או לנסות למכור אותם). כמו כן, לרוב יקימו בעבורכם גם אוהל מרוקאי ויספקו שלל פריטי עיצוב אתניים. מכאן בהחלט ניתן לומר כי שירותי עיצוב יהיו משתלמים יותר בעבורכם.

החלטנו לעצב לבד – מה עושים?

אם החלטתם לעצב את חלל האירוע באופן עצמאי, טוב לדעת שיש צורך בלא מעט אביזרים כדי להעניק לאירוע את האווירה הרצויה, החל מתלבושות, כיסאות לחתן ולכלה ועד לשולחן החינה המפואר והמלא בכל טוב. ניתן לשכור חלק מהפריטים הללו, וניתן לרכוש באינטרנט את פריטי העיצוב הנחוצים לכם.

עיצוב מרכזי שולחן

מלבד העיצוב הכללי שמספק את האווירה המסורתית, חשוב לעצב באופן ייחודי גם את מרכזי השולחן, כשכדאי לבחור בקו עיצובי זהה לעיצוב החלל (גווני זהב, אדום וכו'). יש לא מעט פריטים אתניים שניתן להזמין ברשת, לרבות קנקני זהב, כוסות ייחודיות ועוד.

 

לסיכום, יש כמה דרכים לעצב את החלל לכבוד אירוע החינה, אם זה באופן עצמאי ואם זה באמצעות שירותי עיצוב מקצועיים. כך או כך – שיהיה במזל!

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה מומלץ לטייל עם מדריך בשבילי ישראל?
ההתלבטות הנצחית של רוב האנשים היא האם לעשות את הדברים בצורה עצמאית או האם לשכור את שירותיו של מומחה...
קרא עוד »
יול 27, 2015
טרמפולינה חברתית
כבר מספר שנים אשר בהן ימי ההולדת של הילדים הפכו להיות אירוע משמעותי רווי באטרקציות ובחידושים....
קרא עוד »
ינו 03, 2016
מגשי אירוח – הפורמט המנצח
פטיט פוד הינו למעשה קייטרינג שהפך לקונספט – מהיותו קייטרינג חלבי, אשר מתמחה בפינגר פוד ואוכל קטן...
קרא עוד »
ספט 16, 2020