אירועים/בר, בת מצווה/אירועי חברה

אירועים

אירועים לבר מצווה או בת המצווה, יכולים להיות גם בצורה אחרת ממה שהכרנו עד היום ולא נהיה חייבים להישאר עם הגרסאות העתיקות, אותן אנו מכירים מילדות. כך כמובן גם אירועי חברה, ערב עובדים וכדומה.

אירועים/בר, בת מצווה/אירועי חברה – רעיונות

כשמתכננים בר מצווה או בת מצווה, כולם רוצים למצוא את הרעיונות היצירתיים ביותר ולהפוך אותם לשלהם. משפחות ברחבי הארץ מקבלות השראה במגוון מקומות וחולקות זו את זו עם רעיונות נהדרים בקבוצות הפייסבוק ובדרכים שונים.

בשנה האחרונה ראינו נגיעות מיוחדות רבות ששימשו בחגיגות בר ובת מצווה ורצינו לחלוק כמה נקודות עיקריות למטה.

> מתכננים אירוע? בדקו השכרת שולחנות משחק לאירועים

בר מצווה בקרבת שדה תעופה

רוני מספר על חגיגות הבר מצווה של בנו בקרבת מטוסים, בדיוק כמו שאוהב בנו: "המקום היה מיקום מושלם ומשמעותי ששילב את אהבתו של בני לתעופה, גאוגרפיה, היסטוריה ונסיעות. אימו של בני זוכרת בצורה טובה, את נסיעתה בטרמינל בילדותה והוריה של בני עשו את הטיול הראשון ביחד משעריה"

רוני ממשיך בסיפורו: "היו הרבה אי וודאות בתכנון מסיבה מבלי שראיתי בפועל את המקום שהושלם, ולכן הם עבדו בצמוד עם המקום, המתכנן איימי רובל מניהול אירועים של רובל, ומעצבת האירועים טינה שרון, הם השתמשו גם בתמונות של אמנים, בכדי להעצים את חגיגות בר המצווה של בננו.

פזל בהפתעה כמתנת יום הולדת

מתנה יצירתית זו, היא אידיאלית עבור אנשים שיש להם צד שובב משהו. מקבל המתנה יאהב להרכיב את הפאזל המותאם לו אישית, והוא יחשוף קולאז' של זיכרונות צילום שלו עצמו. 

אתם יכולים לבחור לעצב את הפאזל המותאם אישית עם כמה שיותר תמונות, איך שתרצו בדיוק. אתם יכולים גם לבחור לכלול הודעה מיוחדת על הפאזל וכדומה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שזירת פרחים ליום הולדת
מתכננים בקרוב יום הולדת לילדים? תוכלו לקיים בה סדנה חד פעמית לשזירת פרחים. סדנה כזו תעורר עניין בקרב...
קרא עוד »
דצמ 18, 2020
המסעדות הכי טובות בתל אביב
בתל אביב ישנן אינספור מסעדות אשר מציעות מזון מכל הסוגים וכל קהלי היעד. אם אתם רוצים לאכול במסעדות...
קרא עוד »
אוג 14, 2016
catering jerusalem
במהלך השנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות תופעה מעניינת. מסעדות וחברות קייטרינג, שמציעות לא רק מאכלים...
קרא עוד »
מאי 25, 2017