כלות 2020: איך לעצב את השיער לבד ביום החתונה?

כלה

כל כלה שמתחילה לארגן את חתונתה, מגלה שעלויות החתונה גבוהות במיוחד, ולו כי כל פריט או שירות שאליו מתווספת המילה "כלה" הופכת ליקרה יותר. יש לא מעט כלות שמעדיפות לחסוך בעלויות, ובין היתר, לעצב את שיערן לבד ביום האירוע, ולו כי מחירי עיצוב השיער נעים בין 1,000 ₪ לבין 3,000 ₪ (ואף יותר). איך מעצבים את השיער לבד? הכנו בעבורכן מדריך בנושא.

אביזרים נחוצים לעיצוב השיער

כדי לעצב את השיער באופן האידיאלי ביותר, חשוב להצטייד במיטב הציוד הנחוץ, לרבות מתלתל או מחליק שיער. למעשה, באתר beards תמצאו סקירת מחליקי שיער מקיפה במיוחד, הכוללת מידע על מיטב מחליקי השיער שקיימים בשוק. כמו כן, הרשת מכילה שלל מידע על אודות מוצרי שיער חשמליים נוספים, כשמומלץ לרכוש מוצרים בעלי ביקורות חיוביות.

נוסף למוצרים החשמליים, כדאי לרכוש את סוגי המסרקים הנחוצים לכן, בין אם זה מסרק פשוט ובין אם מסרק אפרו, משום שאלו יסייעו לכן ליצור את התסרוקת האידיאלית. כדי לדעת אילו מסרקים ומוצרי שיער חשמליים נחוצים לכן, כדאי לחפש ברשת השראה לתסרוקות, ולהבין כיצד ניתן ליצור אותן באופן עצמאי.

סיכות ייחודיות לשיער

כמעט בכל תסרוקת כלה, ניתן למצוא סיכות ייחודיות לשיער, בין אם מדובר בסיכות כסופות וזהובות ובין אם סיכות שזורות בפנינים. למרות שבארץ קיימים עיצובים שונים של סיכות, טוב לדעת שניתן לחסוך בהוצאות ולרכוש מעלי אקספרס סיכות מרהיבות ואיכותיות שישמשו אתכן ביום האירוע. מבקשות המלצות? היכנסו לקבוצות פייסבוק ייעודיות, ובקשו מכלות העבר קישורים לפריטים שהן אהבו במיוחד (כאלו שה הזמינו בעבר, ויכולות להמליץ על המוצר והמוכר).

אימונים גבירותיי, אימונים!

חשוב להתאמן ולנסות את התסרוקות השונות, כדי לדעת מה מחמיא יותר ומה פחות, וכמובן להבין אם יש באפשרותכן ליצור את התסרוקת הרצויה באופן עצמאי. אל תחכו לדקה ה90, ונסו לעצב לעצמכן את התסרוקות השונות, ולו כדי שתוכלו לבחור את הטובה מכולן. גם אם ניסיתן לעצב את השיער לבד, כדאי לעשות זאת כמה וכמה פעמים, על מנת שלא יהיו בלת"מים ביום החתונה עצמו.

 

אירוע החתונה הוא מרגש ומיוחד, ובשנים האחרונות כלות רבות בוחרות לבצע את עיצוב השיער בעצמן, ואף להתאפר באופן עצמאי, ולו כדי לחסוך בהוצאות הגבוהות. לא משנה מה תבחרו – שיהיה במזל טוב!

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מסך לבן לאירועים
מסך לבן לאירועים הוא גימיק מקסים אשר קיים באירועים רבים. מטרת הצבתו של מסך זה היא כדי לדמות לאורחים את...
קרא עוד »
יונ 04, 2020
דובי שני מטר – החבר החדש שלכם
דובון באורך שני מטר אכן יכול להיות מתנה מרגשת לכל אחת ואחד! ילדים ומבוגרים מתרגשים לקבל דובונים...
קרא עוד »
יול 10, 2023
הדברת ג'וקים
הדברה וניהול מזיקים, מתייחס לכל מערכת או אמצעי המבקשים לחסל או לווסת את אוכלוסיית החרקים הנחשבים...
קרא עוד »
מרץ 22, 2022