שולחנות לאירועים – הדרך לבחור נכון

שולחנות לאירועים - הדרך לבחור נכון

אם אתם מארגנים אירוע שכולל כיבוד כמו גם הרצאה/ הופעה/ טקס מסוים, או כל פעילות אחרת: חשוב שתציבו במקום בו בחרתם לקיים את האירוע: שולחנות שיתאימו לצרכים שלכם. בחירה כזאת יכולה להיעשות על ידי פנייה לחברות המספקות ציוד לאירועים. אבל כיצד בוחרים נכון חברת השכרת שולחנות לאירועים? הנה מספר דגשים שיש לשים אליהם לב:

גודל – בכול הנוגע לגודל השולחן, ישנם לא מעט סוגים וגדלים, כמו שולחן פוטון שמתאים לישיבה נמוכה, ישנו שולחן פלסטיק סטנדרטי, שולחן בר גבוה בעיצוב חבית ובעיצובים אחרים, ומגוון רחב של גדלים צורות גובה ועיצובים. בחרו את השולחנות המתאימים לצרכים של האירוע, כמו שולחנות בר לקבלת הפנים ושולחנות אוכל מתקפלים לארוחה עצמה.

איכות – חשוב לבחור שולחנות איכותיים. אל תסתפקו בשולחן פלסטיק בלוי. יש לבחור שולחנות עשויי עץ מלא פלסטיק עבה ואיכותי שעמיד נגד בלאי ומכיל כלים כבדים. שימו לב כי אתם בוחרים שולחן איכותי שנראה טוב גם במידה ולא נפרסה עליו מפה.

התאמה – בחרו שולחנות לאירועים המתאימים לגודל המרחב בו אתם מקיימים את האירוע, כמו גם לכמות האורחים שלכם. חשוב לבחור שולחנות ארוכים או קצרים, עגולים או מלבניים בהתאמה למרחב וכמות האנשים שתרצו להושיב בכול שולחן.

עיצוב – התאימו את הצורה של השולחנות לקונספט שמלווה את עיצוב האירוע. לדוגמא: אם תרצו לארגן אירוע בקונספט "מסיבת התה של אליס" מומלץ לבחור בשולחנות עגולים. עבור אירוע בסימן אבירים – בחרו שולחנות ארוכים ומלבניים.

התקנה – אם אתם זקוקים לסיוע בהתקנת השולחנות או בסידור שלהם בשטח, פנו אל חברות המספקות ציוד לאירועים.

בחירת חברת ציוד לאירועים

כדי לבחור חברה טובה, חפשו המלצות על חברות מקצועיות אשר מספקות ציוד להשכרה לאירועים. בחרו חברות שמקנות ציוד נקי ואיכותי, בזמן שיש לבחור מקום מוצלח שיספק לכם שירותי הרכבה של השולחנות והצבתם בשטח, כמו גם פירוק השולחנות והחזרתם אל המחסן ממנו הם הגיעו. בכך תהפכו את ארגון האירוע לקל יותר.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הכנסת ספר תורה
כתיבת ספר תורה על פי היהדות היא אחת מתרי''ג המצוות שעל כל יהודי מוטלת החובה לקיימם. מצוה זו דורשת...
קרא עוד »
אוג 04, 2021
כל היתרונות של בלונים לאירועים בטבריה
מתכננים אירוע משמח? כאן נמנה את כל היתרונות הבולטים ביותר של בלונים לאירועים בטבריה! הקשר בין בלונים...
קרא עוד »
נוב 30, 2021
בר מתוקים לבר מצווה – חיוך מתוק במסיבה
השולחן שלנו יקח את כל ההצגה, תאמינו או לא. בר מתוקים לבר מצווה עושה את המסיבה אלגנטית ומתוקה, תרתי...
קרא עוד »
דצמ 26, 2018