לארח בלי לטרוח – פתרונות לאירוח קל

אחד הדברים היותר שקיימים בעולם הזה שחסר כל כך בהפתעות, הוא לארגן שף פרטי אישי, כדי שיכין אצלנו בבית את כל האוכל הכי טעים שרק אפשר לקבל. להזמין שף פרטי לבית, הוא דבר יוצא דופן, שמידי כמה חודשים שווה לנסות.

לארח בלי לטרוח – פתרונות לאירוח קל 

ערב, המשפחה הגיע מרחוק ואת לא יודעת מה להכין לאכול.. אמנם לא נציע לך כאן להזמין שף במצב כזה, אבל אם יום לפני כן היית חושבת על אירוע קצת שונה לחברות שלך, הרי שהיית יכולה להזמין שף פרטי עד הבית, כדי שיכין לכם את האוכל הכי טעים בעולם.

שף פרטי לאירוע יכול גם להיות חגיגה בפני עצמה, כי מי מאיתנו ירצה לפספס ארוחת שף קוסמית שתעשה לנו את הערב ואת השבוע אחרת לגמרי?! נראה שאף אחד לא יפספס את ההזדמנות הזו.

לארח בלי לטרוח – שף פרטי לפי שעה 

אם הזמנתם שף אישי עד הבית ובחרתם בתעריף לפי שעה, תרצו סכום קבוע לשעה, כזה המכסה את הזמן שלכם במהלך הכנת התפריט והבישול בפועל. בממוצע, מרבית השפים האישיים גובים בכל מקום בין 150 ₪ ל – 250 ₪ לשעה. טווח זה משקף ניסיון, סוג התפריט שאתה יוצר ושירותים מיוחדים שתציע. 

לדוגמה, אם אתה מציע תפריטים תזונתיים מיוחדים – כמו תפריט ידידותי לסוכרת – אתה יכול לגבות בצד הגבוה של אותו מחיר שעתי, לעומת שף שמכין ארוחות כלליות. כך או כך, תלמדו לבחור בשף מקצועי.

הזמנת שף פרטי – מחיר נמוך 

חלק מהשפים האישיים, בוחרים לגבות בתשלום קבוע ולא בתעריף לפי שעה. סכומי העמלה הנמוכים, משתנים בהתאם לסוג שירות השף האישי המבוקש. לדוגמה, תוכלו להציע מחירים קבועים שונים לארוחות ערב זוגיות לעומת ארוחות משפחתיות או שירותי ארוחות שבועיות קבועות.

התשלום הנמוך, שלך יכול להיות עבור השירות או לארוחה לאדם. הכול כמובן משתנה בהתאם למה שאתם מזמינים. לדוגמה, מרבית השפים האישיים גובים בין 150 ₪ ל – 300 ₪ לארוחה לאדם, תלוי בשירות המבוקש.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
זכות בחירה למתנות לעובדים: שוברים במקום מתנות
מאז ומעולם מקובל היה לצ'פר את העובדים לקראת החגים. לא בכל מקום עבודה נהוג היה להעניק מתנה באותו סדר...
קרא עוד »
נוב 29, 2019
איך לייצר קישוטים מיוחדים לעוגה
הדרך שבה תבחרו לעצב את העוגות שלכם ולקשט אותן תלויה רבות בחומרים שבהם תעשו שימוש, והרי שאם אתם רוצים...
קרא עוד »
מאי 07, 2019
פרחים בשילוב שוקולד, יין ובלונים בבאר שבע
באר שבע היא עיר בדרום-מרכז ישראל. הוא ממוקם על קו חוף הים התיכון הישראלי, כ-40 קילומטרים דרומית לתל...
קרא עוד »
מרץ 12, 2023