איך תדעו שחברת הקייטרינג שבחרתם תספק לכם את מה שהזמנתם

קייטרינג

חברות קייטרינג רבות, דואגות לאירוע שלכם להיראות ולהרגיש ברמה הכי גבוהה שניתן לקיים. ועדיין, כיצד תדעו, האם חברת הקייטרינג שהזמנתם לעריכת האירוע שלכם, באמת יהיו טובים מספיק ולא יחסירו כלום ממנו?! נצא לבדוק.

איך תדעו שחברת הקייטרינג שבחרתם תספק לכם את מה שהזמנתם 

ישנם חברות קייטרינג רבות, שכאשר הם רוצים להביא את המנות שלכם אל האירוע, בדיור כאן נכנסת בכם המחשב שאולי הם החסירו דבר או שניים מהם. לא תמיד אפשר לדעת את זה ולכן, עם כל הכבוד לחברת הקייטרינג שהזמנתם, השכילו לברר פרטים אלו לפני.

טיפים לבחירת הקייטרינג הנכון 

כשמדובר בדברים שיכולים לעשות או לשבור אירוע, מעטים הם החשובים לנו כמו האיכות, הטעם והמראה של האוכל והמשקאות שאתה מגיש. הרבה נשענים על ההחלטה; איזה קייטרינג לשכור, ואם אתם חושבים, שההחלטה הזו ממש לא כל כך חשובה, תראו את זה ככה: 

קייטרינג מדהים כמו "ברכה משולשת" הזמנת אוכל מוכן בראשון לציון ראו באתר יכול להציל אירוע שנראה על הפנים, אבל קייטרינג גרוע, כמעט תמיד, ישלח את האורחים לדלתות (או בתרחיש הסיוט שלכם, לשירותים). 

הקייטרינג שבו תבחרו, הוא גם יהיה ההחלטה התקציבית המשמעותית שתעשו והוא יכול להשפיע על כמה כסף יישאר לכם להוציא על אזורים אחרים, תלוי בעלויות המזון וכמויותיו כמובן. 

איזה קייטרינג הכי יתאים לאירוע שלי? 

לא כל קייטרינג יהיה מושלם או כל סוג של אירוע. מסעדות רבות בעצמן מודות בכך בגלוי. "כולנו עורכים מגוון רחב של אירועים, אך אנו בנויים לשירות בשווקים שונים בצורה יעילה יותר מאחרים ולכן חשוב לשאול מספיק שאלות, כדי לקבוע אם לקייטרינג שלכם יש את החוויה המתאימה לך", אומר ארתור רוטשטיין, הבעלים של אירועים קייטרינג בירושלים.

ארתור ממשיך לספר לנו: "לכל קייטרינג יש אזורים שהם מתמחים בהם ולכן אפילו קייטרינג בעל מוניטין רב כמו בכתובת הזו, עשוי לא להיות זה המתאים ביותר עבורך. לדוגמה, חלקם יותר "בוטיקים" ומתמחים באירועים חברתיים קטנים יותר מסוגים אינטימיים.

מעבר לכך, בהזמנת שירותי קייטרינג, עליכם להיות ספציפיים לגבי סוג האירוע שאתם מתכננים וסוג האוכל או השירות שאתם מצפים להם.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה כדאי ללמוד לנגן בסקסופון
נגינה בסקסופון ובכל כלי יכולה לקחת אתכם אל מחוזות מרהיבים גם בחיים האישיים, בנבכי הנפש, בחיים...
קרא עוד »
מאי 08, 2016
איך להתאים סידור גבות ברחובות למבנה הפנים?
לנראותן של הגבות קיימת חשיבות רבה אצל כל אישה. כאשר האישה מגיעה אל קוסמטיקאית מקצועית ברחובות, היא זו...
קרא עוד »
דצמ 29, 2020
ציוד רפואי באולמות
אולמות אירועים מסמלים עבורנו רגעים שמחים בחיים, בין אם מדובר ברגעים פרטיים שמחים ובין אם מדובר...
קרא עוד »
מרץ 18, 2018