בר אקטיבי – מה זה אומר ואיך בוחרים?

בר אקטיבי - מה זה אומר ואיך בוחרים?

הבר האקטיבי נכנס אל חיינו בשנות התשעים, ומאז הוא פשוט לא יוצא מהאופנה! למרות שהוא כן מתאים עצמו לתקופה ומספק משקאות משתנים בהתאם לעונה ולכל מה שטעים ונכון עבור אירועים. עם זאת, ולמרות הפופולאריות הבלתי נגמרת של בר לאירועים צבעוני ואטרקטיבי – ישנן חברות מעט מיושנות שלא תמיד יעמדו בקריטריונים של החגיגה. לכן חשוב לבצע בחירה נכונה של חברה מקצועית שמספקת שירותי בר לאירועים. אבל מה זה בכלל בר אקטיבי? וכיצד בוחרים באיכותי ביותר? כמה דגשים בהמשך.

בר אקטיבי הוא שם כללי לשירותי משקאות ובר אותו מקימים בכול מקום בו הוא נחוץ. כפי שהזכרנו, הפופולאריות של ברים אקטיביים הפכה לגדולה החל מאמצע שנות התשעים, תוך שכיום הפכו שירותים כאלה לאלגנטיים יותר, מותאמים לתקופה, לעונה ולאירוע. מי שמפעיל בר אקטיבי יודע בדרך כלל לספק את כל מה שדרוש עבור יצירת אווירה נכונה, ערבוב משקאות טובים, יצירת דינאמיקה טובה באירוע וארגון שמחה גדולה על רחבת הריקודים.

מה מבדיל בר אקטיבי מבר רגיל?

הייחודיות של בר קוקטיילים אקטיבי מגיעה לידי ביטוי בצוות שמגיש את המשקאות. צוות זה יכול להיות מורכב מברמנים מקצועיים שלבושים בביגוד מיוחד, כמו למשל מיקוסלוגיים שלבושים בסגנון שנות ה 20 של המאה העשרים, שנים שבהם אלכוהול היה דבר נחוץ ומסעיר.

בר כזה יכול להתאים למסיבות נושא כמו מסיבות תחפושות בעוד שהברמנים והברמניות יתלבשו בהתאם, כמו גם שהצוות עובר בין המוזמנים, משפר את מצב הרוח ומוזג משקאות בתוך הרחבה. בר רגיל לעומת זאת, יספק משקאות אלכוהוליים בצורה מסורתית ללא לבוש או הופעה מיוחדת וללא הפעלה של צוות המוזגים.

כיצד בוחרים בר אקטיבי לאירועים

אם אתם מחפשים בר אקטיבי לאירועים, שימו לב כי אתם בוחרים בבר שיש לו צוות מקצועי וצעיר, ובדקו כי הוא מכיל אנשים אנרגטיים וחייכנים שיוסיפו שמחה לאירוע שלכם. הגיעו לאירוע לדוגמא, אותו מארגנת החברה שאתם רוצים לבחור, ותוכלו לקבל אינדיקציה לגביה השירות, המקצועיות ואיכות האלכוהול. בכך תוכלו לבחור נכון.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מועדונים לבת מצווה בלתי נשכחת ומרגשת
אין ילדות בימינו שמגיעות לגיל 12 ולא היו רוצות שההורים יעשו להן בת מצווה מרגשת שאליה הן תוכלנה להזמין...
קרא עוד »
ינו 18, 2017
אוכל ביתי לאירועים ביתיים
יש מקרים רבים בהם אנחנו עורכים אירועים ביתיים, כגון סעודת אירוסין, מסיבות יום הולדת, ימי נישואין...
קרא עוד »
אוק 14, 2014
מארגנים אירוע? רשימת הדברים שאסור לכם לשכוח!
כשאנחנו רוצים לחגוג מאורע מסוים, עומדות בפנינו מספר אופציות. אופציה אחת היא לערוך את האירוע בגן או...
קרא עוד »
נוב 10, 2018