סיור קולינרי בשוק הכרמל – לטעום את השוק

אין אחד בארץ שלא מכיר או לא ביקר בשוק הכרמל. שוק שקיים עוד מתחילת המאה הקודמת ונדמה שיישאר צעיר גם במאה הבאה. אם אתם מכירים מישהו שלא מכיר את שוק הכרמל או מעולם לא היה בו, סביר להניח שלא ממש תצליחו להסביר במילים את כל הריחות, הקולות והטעמים שהופכים את שוק הכרמל למה שהוא., 

אבל אם אתם ממש רוצים לעזור לאלה שעוד לא היו בשוק ואפילו לכם להכיר אותו קצת יותר, בואו לקרוא קצת על הסיור הקולינרי בשוק הכרמל.

ביום ובלילה

אם לא ידעתם את זה, לשוק הכרמל יש שני פנים. יום ולילה. בשעות היום תוכלו למצוא שם את בעלי הדוכנים המקומיים, הצעקות הרגילות הנשמעות לכל אורכו של השוק והריחות המשתנים עם כל צעד שאתם עושים אל תוך השוק. 

אך בלילה, כאשר הדוכנים נסגרים ושוק היום נסגר, מתחיל שוק הלילה, שעושה רעש לא פחות חזק, אך הצעקות הן צעקות שמחה מהולות בבירות וסוגי האלכוהול השונים הקיימים בברים המתחבאים בתוך שוק הכרמל.

דוכני שוק הכרמל הם דוכנים שעומדים שם כבר שנים ובדרך כלל מועברים מאב לבן, עסק משפחתי לכל דבר. תוכלו לפגוש בעלי דוכנים שונים וליהנות ממה שיש להם להציע, בין אם זה תבלינים, דגים טריים, גבינות או פיצוחים. תוכלו למצוא שם הכל מהכל. 

בעזרתו של הסיור הקולינרי, תוכלו להבטיח שלא תפספסו אף דוכן או בר חשוב, תטעמו מכל מה שחובה לטעום ובעיקר תשמחו הרבה בשמחת השוק. כן, גם את שמחת השוק אי אפשר לפספס. אפשר להגיד שהיא אפילו מדבקת. האנשים בשוק הכרמל שמחים יותר.

הליכה עם סיור קולינרית מבטיחה לכם בוודאות לגלות דברים על השוק שלא ידעתם, לא הכרתם וסביר להניח לא הייתם מגלים בחיים. אין דבר יותר טוב מאשר ללמוד יחד עם אוכל ושתייה. רצוי אלכוהולית. אחרי הכל, יין משמח לבב אנוש, לא?

בשורה התחתונה,

אם יש לכם שישי פנוי, תעשו לעצמכם את הטובה הזו ולכו לסיור קולינרי בשוק הכרמל. לא רק שתצאו משם שבעים, תצאו משם שמחים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתנה מקורית? צמחי אוויר!
הטיפול בצמחים הוא עניין מאוד מסובך. ישנם צמחים אשר צריכים להיות חשופים אל שמש ישירה, כאלה אשר צריכים...
קרא עוד »
ספט 30, 2018
טרי טרי למהדרין – נהנים מבשרים איכותיים
אם תבחרו לבקר באתר טרי טרי למהדרין אז תוכלו למצוא בו מגוון רחב למדי של בשרים אשר יהיו מאוד איכותיים...
קרא עוד »
ינו 21, 2022
איפה קונים מארזים לטו בשבט?
טו בשבט הידוע גם בשמותיו האחרים חג האילנות וראש השנה לאילנות הוא יום אותו תוכלו לנצל להראות ולהביע את...
קרא עוד »
מאי 01, 2023