פעילות לייזרטאג

אחת הפעילויות הכיפיות והמלאות אקשן, שהיא גם אטרקציה מעולה לאירועים, נקראת לייזרטאג. מה זה לייזר טאג והאם הפעילות מומלצת לכל סוגי האירועים? כל הטיפים על אטרקציות לאירועים, מה יצפה לכם כשתמצאו עצמכם חמושים עם רובי לייזר?

אם לאחרונה שמעתם על מלחמות לייזר טאג ולא הבנתם במה מדובר, אנחנו כאן כדי לתאר לכם כיצד נראה "שדה קרב" באמצע אירוע חגיגי. האמת? כיף גדול, שמומלץ לחוות לפחות פעם בחיים. מלחמות לייזר מתבצעות בתוך מקומות מוגדרים ובתוך דלתיים סגורות, ללא כל פגיעה בגופו של אף משתתף. כל משתתף במשחק מקבל רובה לייזר ואפוד.

אטרקציות לאירועים – במה בוחרים?

אם אתם פחות חובבי קרבות לייזר, יהיו סוגים נוספים של אטרקציות לאירועים שתוכלו לבחור. למשל, אם מדובר באירוע של ילדים, אפשר תמיד לשכור מתקנים מתנפחים בגדלים שונים, לפעמים אפילו טירות שלמות. יחד עם זאת, פעילות לייזרטאג מאוד מתאימה לאירועים קבוצתיים, אפילו אירועים גדולים.

היכן משחקים את המשחק הנהדר הזה? קודם כל, ישנם מתחמי לייזרטג שאפשר להגיע אליהם ולשחק בתוך מבנים אפופי עשן (ישנן מכונות עשן הפולטות עשן בתוך המבנה), עם מכשולים ועוד. אם אתם עורכים אירוע בחיק הטבע, אתם יכולים לבדוק לגבי השכרת מתחם לייזרטג נייד. מדובר באחת האטרקציות היותר מומלצות, אתם מוזמנים להתחמש ולהצטייד ברובים עתידניים!

מה זה לייזרטאג נייד לאירועים בחיק הטבע?

אילו מתחמים מתנפחים שמגיעים עד מקום האירוע, ואתם יכולים להילחם בהם כאוות נפשכם. האמת? הרבה יותר כיף להגיע למתחם המיועד ספציפית לקרבות לייזר, אך בחיק הטבע אין את האופציה הזאת. בכל מקרה, בין אטרקציות לאירועים מסוגים שונים, אין ספק שמלחמות לייזרים לוקחות את המקום הראשון.

למי זה מתאים ולאילו סוגי אירועים? בטוח שלא לאירועים עסקיים, אך זה כן יתאים לאירועי עובדים ולאירועי ילדים, לאירועים משפחתיים ועוד. פעילות לייזרטג מאוד מתאימה עבור גיבוש של קבוצה גדולה, במיוחד אם מדובר על כיתת ילדים או משרד שלם של עובדים ועובדות.

בשביל מה צריך אפודים כשנלחמים בלייזרים?

על האפוד ישנם חיישנים שונים שנועדו לספוג ולקלוט את יריות הלייזר שיורים עליכם. פגעו לכם בחיישן שנמצא על הכתף? היריב הרוויח נקודה על חשבונכם! פגעו בכם בבטן? נקודה כפולה! אין ספק, מדובר באטרקציה מעולה לאירועים מסוגים שונים, כולל אירועים למבוגרים. אגב, לא ניתן לשחק בלייזרטג ללא אפוד, היות וברוב המקרים, רובה הלייזר יהיה מחובר בכבל לאפוד עצמו.

לא רק ילדים יכולים להנות ממלחמות לייזר, אלא אם מבוגרים שמחפשים לפרוק קצת עול ולשכוח מהטרדות שרובצות עליהם במהלך השבוע. אגב, דעו לכם שישנם טורנירים שלמים של קרבות לייזר, במהלכם אנשים צוברים ניקוד וזוכים בליגות ובפרסים. אתם מוזמנים להכיר את מה ששיגע כבר את כל העולם לפני שנים!

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך אף פעם לא לטעות עם מתנה מושלמת לאשה?
אם איש לכם בת זוג, אם, אחות או כל אישה שחשובה לכם בחיים ואתם רוצים לשמח אותה עם מתנה ליום ההולדת, לחג...
קרא עוד »
אוק 03, 2018
רעיונות למתנות מובילות לאמהות
מציאת המתנה המושלמת לאמא שלך, בין אם זה ליום האם, יום ההולדת שלה, או סתם להפגין הערכה, יכולה להיות...
קרא עוד »
אפר 04, 2024
השכרת אוהלים איכותיים לאירועים
העולם של האירועים חווה שורה של שינויים בשנים האחרונות, כאשר יותר ויותר זוגות כבר לא ממש מחפשים אחר...
קרא עוד »
אפר 22, 2018