איך תנהלו נכון את תקציב אירוע החיים הקרוב שלכם?

תכנון אירוע

יהיה מיותר לציין, עד כמה אירועי חיים שונים שאנחנו מציינים יכולים להיות יקרים ומכבידים על הכיס. מצד אחד, יש לנו רצון לשמח את מציין האירוע כמו גם את כלל האורחים שהחליטו לכבד אותנו בנוכחותם. מצד שני, התקציב הוא, בדרך כלל, מוגבל, בטח ובטח כאשר מדובר בחתן וכלה טריים שכל העתיד עוד לפניהם.

 

אז מה ניתן לעשות על מנת לנהל תקציב שפוי של אירוע חיים מתקרב? הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתנהל בצורה אחראית.

הזמינו לאירוע אורחים בכמות סבירה

לכאורה, נראה כי ככל שתזמינו יותר אורחים לאירוע, כך גם תוכלו לצאת ברווח נאה בסוף האירוע, וזאת משום שעל פי הנהוג כיום, אורחים מביאים איתם מתנות כספיות שמכסות, לרוב, את עלות המנה. עם זאת, חשוב יהיה לזכור כי ככל שתזמינו יותר אורחים, כמות המוזמנים שתהיה בקרבה רחוקה יחסית תגדל, ואורחים כאלו יאופיינו במתנות בשווי נמוך יותר. בבלוג האירועים הזה תוכלו למצוא השוואות שונות שיאפשרו לכם לקבל תמונה מדוייקת יותר.

 

זאת הסיבה, שכדאי יהיה להזמין כמות אורחים מספקת לאירוע: מצד אחד כדאי שיוזמנו אורחים שאינם נמנים על המעגל הקרוב ביותר, ומצד שני יהיה חשוב שלא להפריז בכמות האורחים.

נסו להוזיל את עלויות הספקים השונים

אל תפחדו להתמקח. גם הספקים שלכם מעוניינים לסגור את העסקה, ואתם יכולים להנות ממגוון רחב של הצעות מבעלי מקצוע שונים. טווחי המחירים הינם גדולים, ולעיתים, עם התפשרויות קטנות ובלתי מורגשות, תוכלו לחסוך סכום נאה מאוד, כאשר מדובר בסדר גודל של אירוע גדול.

ביחרו במועד המתאים ביותר לאירוע

למועד קיום האירוע יש חשיבות גדולה בניהול התקציב שלכם. מחירו של אירוע קיץ אינו דומה למחירו של אירוע חורף, ואירוע שנערך ביום ראשון אינו דומה מבחינת העלות לזה שמתקיים ביום חמישי. כמו כן, תאריכים מיוחדים ועגולים עלולים גם הם להעלות את המחיר של האירוע בגלל הביקוש הגדול.

 

לכן, כאשר אתם נפנים לקבוע מועד לאירוע, ביחרו את המועד המשתלם ביותר עבורכם תחת התנאים שחשובים לכם לקיים.

שיקלו את נחיצות האטרקציות השונות

את האירוע תוכלו להוזיל משמעותית אם תוותרו על אטרקציות שונות ולא הכרחיות. כיום, מציעים ספקים שונים מגוון רחב של אטרקציות לאירועים, וחשוב יהיה לא להתפתות לכל הצעה שמציבים מולכם.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה אטרקציות מתאימות לאירועים עסקיים?
אירועים עסקיים מושכים הרבה אנשים. הם דרך טובה לקדם את החברה והמוצרים שלך לציבור. עם זאת, הם יכולים...
קרא עוד »
מאי 03, 2023
4 רעיונות לימי גיבוש לעובדים באזור המרכז
בשנים האחרונות נכנסות לתחום האקסטרים עוד ועוד אטרקציות שמבוססות על טכנולוגיה ויצירתיות... אם בעבר...
קרא עוד »
ינו 19, 2023
מחליקי שיער – מתנה מושלמת לחג החנוכה
אתם מתלבטים מה לקנות לבת שלכם לכבוד חג החנוכה? לאחרונה כל מה שקשור בשיער שלה מטריד אותה והיא מתעסקת לא...
קרא עוד »
נוב 23, 2021