מרק בצל: טעים ובריא במיוחד!

מרק בצל

אחד המרקים האהובים ביותר הוא מרק בצל, אם מכינים אותו בצורה נכונה, אז זה יכול להיות מעדן נהדר לחורף. בשביל זה צריך להחזיק את המתכון הנכון

איך מכינים מרק בצל בצורה נכונה

יש מאכלים שאפשר למצוא להם מתכונים רבים, לעיתים הם עוברים בירושה מדור לדור, לעיתים מדובר במתכונים שמשתדרגים עם הזמן בזכות מרכיבים ושילובים שונים. מתכון מוצלח למרק בצל הוא כמעט אחיד, לא נראה בו שינויים רבים, הוא לא צריך להיות משודרג, אך אם מכינים אותו בצורה טובה, הוא יכול להיות נפלא, לא משנה איפה ומתי מכינים אותו.

מרק בצל נחשב לאחד המרקים הפופולאריים ביותר, לא רק בישראל אלא בכלל. הוא אומנם מוכר כמרק צרפתי, ואכן בכל מסעדה שמכבדת את עצמה בצרפת ניתן ליהנות ממרק משובח, אך גם אנחנו יכולים להכין אותו אצלנו בבית, אם רק יהיו לנו את המצרכים הנכונים ונעבוד על פי המתכון. מן הסתם, אנחנו נצטרך להשתמש בכמות מצרכים שתספיק לכמות הסועדים בארוחה.

כיצד מכינים מרק בצל?

מה צריך בשביל מרק בצל? 7 בצלים בגודל בינוני, רבע כוס שמן או 60 גרם חמאה, 2 כפות גדושות של קמח לבן, כף גדושה של אבקת מרק בצל, וכן אם רוצים להקרים אותו אז יש להשתמש ב-150 גבינה צהובה מגורדת.

בשלב הראשון קולפים את הבצלים וחותכים לפרוסות לא עבות ולא דקות, מחממים בסיר את החמאה או השמן, מטגנים את הבצל עד שהוא נהיה שחום, זה לוקח קצת זמן אז צריכים להיות סבלניים.

בשלב הבא, מוסיפים לסיר המרק את הקמח ומערבבים חצי דקה, מוסיפים מים ואבקה יחד עם תבלינים על פי הטעם. רצוי שלא יהיה חריף או מלוח מדי, כמובן. מבשלים על להבה נמוכה עד שהמרק נהיה סמיך.

בשלב האחרון מוזגים את המרק לקערה חסינת חום, מניחים עליה את הגבינה הצהובה ומחממים בתנור על מצב גריל במשך דקה-שתיים.

לא חייבים לשים גבינה צהובה, אך זה בהחלט מוסיף לטעם והופך את המרק שלנו להרבה יותר מיוחד וטעים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ריקוד בת מצווה – חגיגה אמיתית לנערה הצעירה
הילדה הצעירה שלכם בדרך להיות נערה, ואתם בוחרים לחגוג את התאריך המשמעותי הזה, של המעבר שלה מילדות...
קרא עוד »
מרץ 08, 2015
חברת אוטובוסים
נשכור את חברת האוטובוסים למטרות שונות, ואין ספק שלכל אחד מאיתנו יהיו צרכים שונים מחברת הסעות או חברת...
קרא עוד »
פבר 18, 2020
אטרקציות לילדים ברחבי הארץ
כשאנחנו היינו ילדים, בימי שישי-שבת כשההורים רצו לעשות איתנו משהו שלא יהיה לנו משעמם, לא היה להם פשוט...
קרא עוד »
נוב 12, 2015