הסגולות של ימי כיף לעובדים

ימי כיף לעובדים

ימי כיף לעובדים משמעותי על מנת ליצור חיבור בין צוות העובדים שלכם. הוא יוציא אותם מן הבנאליות השוחקת ויחדיר בהם מרץ חיובי וייצר חוויות הדדיות, המביאות ליחס יותר ידידותי ביניהם, שיתוף פעולה מיטבי ויצירת תקשורת יעילה בין צוות העובדים שלכם. הוא יכול להתבצע בין כותלי המשרד שלכם על ידי סדנא ההולמת את הצרכים שלכם, אם כי לרוב כדאי לבצע יום זה מחוץ למקום העבודה שלכם, בקרב אווירה שהינה אחרת ומהנה עד בלי די ולא שצוות העובדים שלכם יחשוב על המטלות שלהם מדי יום והסטרס המתלווה אליהם. על פי הרבה מחקרים אשר נעשו בתחום של תרבות ארגונית נמצא, כי ימי כיף לעובדים מעניקים להטבה ביחסים והן בתקשורת בין מקום העבודה לבין צוות העובדים ובינם לבין עצמם.

מה הן הסגולות של ימי כיף לעובדים?

  • הטבה ביחס של העובדים אל מקום העבודה שלהם – רוב העובדים נהנים מיום כיף ונרגשים לנטוש את הכל ולצאת עם הצוות שלה ממקום העבודה שלהם. נסיעה באוטובוס מזמינה היווצרות של שיחות פרטיות, ארוחת בוקר הדדית היא חוויה מקרבת, מכיוון שהשיחות יזרמו לכיוון אחר, שימות של גיבוש מתוך יציאה מן הקופסה יפעילו את גלגלי המוח שלהם.
  • שיתוף פעולה לטווח הארוך – הפעילויות והסדנאות אשר מתקיימות בימי כיף יאלצו את העובדים שלכם לשתף פעולה בין חברי הצוות, מכיוון שלרוב משימות אלו מוקצבות בזמן, צריך לבצע סינרגיה של הכוחות של העובדים שלכם, על מנת שיוכחו להתמודד במטלות השונות ושמא גם לנצח. בדרך כלל הקשר הידידותי והכישרון שלפעמים מגיח מעל פני השטח יגרום לעובדים שלכם להבחין איש ברעהו מהיבט אחר ויביא אותם לכדי קשר ידידותי יותר מעמיק ולרצון של שיתוף פעולה אף במקום העבודה שלהם.
  • הטבה של התקשורת הבין אישית – התחרות, ההקצבה של הזמן, הצורך להסתייע זה בזה על מנת לצלוח את האתגרים השונים, מביאה לכדי יחסים יותר קרובים ולהטבה בתקשורת הבין אישית של צוות העובדים שלכם. במרבית מקומות העבודה קיימת מעמדות נהירה ולא רק בקרב צוות העובדים, כי אם אף בקרב בינם לבין עצמכם, היא נוצרת על סמך הוותק שלהם ועל סמך הפוליטיקה הפנים ארגונית.
אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
חתונה קטנה – כיצד אפשר לערוך חתונה קטנה בתנאים טובים
בדרך כלל, כשאנחנו חושבים על חתונות, אזי שבראש שלנו מצטיירת תמונה של חתונה גדולה, חתונה משמעותית עם...
קרא עוד »
ינו 05, 2020
מתנות מדליקות שלא תמצאו באף מקום!
חגים, אירועים מיוחדים, ימי הולדת ועוד, כולם מאפשרים סיבה טובה עבור רבים להעניק מתנות, בעוד שלעיתים...
קרא עוד »
ינו 27, 2019
חנות פרחים בנשר מומלצת – כך תבחרו נכון
רוצים להביע את הערכתכם והוקרתכם להורים? למנהל? לחברי הצוות? רוצים לרגש את בן או בת הזוג שלכם? ללכת לבקר...
קרא עוד »
אוק 17, 2021