הפעלות לפסח

הפעלות לפסח

אביב הגיע פסח בא, ועמו גם הצורך בהפעלות ואטרקציות שונות עבור הילדים. כל הורה מכיר את הסאגה הידועה והמוכרת, אשר מתרחשת כל שנה בחופשת הפסח הארוכה. מזג האוויר משתפר, הילדים נמצאים בחופשה של שלושה שבועות ויש צורך להעסיק אותם בהפעלות ואטרקציות מעניינות ומיוחדות. ללא הפעלה מתאימה, רוב הילדים ימצאו את עצמם דבוקים למסך 24/7, לכן יש צורך לתכנן היטב את החופש ואת הפעילויות השונות שתרצו לעשות במהלכו. הורים רבים מסתמכים על הפעלות ציבוריות המתבצעות בקניונים ובמקומות הציבוריים השונים, אך חשוב להבין כי יש צורך גם בהפעלות מיוחדות ומקוריות יותר. הרי כמה כבר הילד יכול לשהות בתוך קניון, בגינת משחקים או אפילו בג'ימבורי? חשוב לפתח את היכולות השונות של הילד ולגלות לו צדדים חדשים ולא מוכרים בעולם שלנו.

> הכירו גם אטרקציות לילדים בחופש הגדול

הפעלות לפסח – רעיונות להורים ולמשפחות

למעשה, חשוב להבין כי חג הפסח לא חייב להפוך לתקופה קשה ומעיקה עבור ההורים, היות וכדאי להפוך את הזמן לזמן איכות משפחתי. זה בדיוק הזמן להתחבר מחדש עם הילד, לבלות עמו זמן איכות וליהנות מזמן משותף עם כל המשפחה. ניתן למשל לצאת לחיק הטבע, לטייל בפארק ואפילו לבקר באגם מלאכותי. פארק רעננה למשל, מציע מרחבים רחבים של דשא, שמאפשרים לכל ילד לרוץ ולהתרוצץ לאורך שעות. הפארק מלא בצמחיה מגוונת ועשירה, הוא מציע פינת חי וכמובן אגם מלאכותי המכיל חיות מים שונות כמו למשל ברבורים, אווזים, ברווזים, דגים וכדומה. מעבר לסיבוב בפארק, הילדים ישמחו לאטרקציית שייט באגם, המיועדת במיוחד לילדים. זוהי הזדמנות מעולה לחוות חוויה חדשה, ליהנות מנקודת מבט קצת אחרת וכמובן ליהנות ולשמוח כתוצאה מהאווירה המהנה בספינה. מעבר לכך, ניתן ליהנות מנסיעה ברכבת הפארק, אשר עושה סיבוב מסביב לפארק ולאגם ומאפשרת לכם ליהנות מכל הצמחייה העשירה ובעלי החיים השונים החיים במקום. ניתן כמובן ליהנות מגני השעשועים השונים הפזורים בפארק, לנצל את הזמן לפיקניק על שפת האגם וכדומה, מידע נוסף בלינק https://agam-hapark.co.il/?page_id=641.

לסיכום, הפעלות לפסח ניתן למצוא בכל רחבי הארץ, אך רק בפארק רעננה ניתן ליהנות ממגוון רחב של הפעלות שונות במחיר משתלם במיוחד.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מסך הקרנה חשמלי – ליהנות ממסך ברמה הגבוהה ביותר
  יותר ויתר אנשים בוחרים לרכוש מקרנים ולהשתמש בהם על מנת לצפות בסרטים, סדרות או  בדברים אחרים. זאת...
קרא עוד »
אפר 06, 2020
סדנאות אוכל, לפנאי ולהעשרה
מטרת הסדנאות היא ליצור מרחב שבו אנשים יוכלו ללמוד על אוכל וכיצד לבשל. הם גם רוצים לחקור דרכים שונות של...
קרא עוד »
פבר 05, 2023
אטרקציות לאירועים מכל הסוגים ולכל האירועים!
מארגנים אירוע ורוצים שיהיה מיוחד ובלתי נשכח? אם רק הייתם יודעים בכמה דרכים אפשר לעשות זאת... כל המידע...
קרא עוד »
יול 28, 2015