סושי פירות – בריא, מתוק וכיפי

סושי פירות - בריא, מתוק וכיפי

כדי לשמח אדם קרוב לא צריך להתאמץ יותר מידי. כיום, באמצעות מגשי פירות מעולים! אפשר להפתיע כל אחד בכול זמן בכול ואירוע, בעוד שמדובר באחת המתנות המקוריות והיפות שישנן. אבל מה זה סושי פירות? וכיצד בוחרים מגש פירות איכותי? כל התשובות בהמשך.

אם סלסה מלאת פירות בעונה תמיד נראית לכם מפתה טעימה ומלאת וויטמינים – הרי שאתם צודקים. משלוחי פירות שמכילים פירות טריים מספקים מתנה נהדרת עבור כל אירוע. העיצוב של הפרי החתוך לחתיכות דקות במיוחד או הצורה של רול צבעוני המכיל חתיכות פרי דקות, מספק שי מקסים מלא טעם ויטמינים וצבע שמתאים עבור כל אחת ואחד. אם תכנסו לקטלוגים של חברות המספקות סלסילות פרי – תוכלו לרכוש מגשים שיש בהם סושי פירות ומגשי פירות צבעוניים המכילים חתיכות פרי ובכך מאפשרים מתנה עם ביסים מתוקים מלאי טעמים.

כיצד מכינים סושי פירות?

סושי פירות מכינים המקצוענים שאר הפכו מומחים בהכנה והרכבה של סלסלות פרי מעוצבות המתאימות כשי חגיגי לכול מטרה. את הסושי מכינים מפירות שניתן לחתוך דק ולהתאים לפרות אחרים תוך יצירת טעם מושלם ועסיסי.

כדי להכין סושי פירות מקלפים את הפירות בצורה נכונה שתוריד את הקליפה בלבד ולא תפגע בפרי עצמו. לאחר מכן פורסים דק דק פירות כמו: אננס, קיווי, אפרסמון, תפוח, ומשלבים בין הפירות בהתאם לצורך. את הסושי מכינים תוך גלילה של חתיכות הפרי יחד או הכנסה של חתיכות פרי למעטפת פירות מתוקה.

למי כדאי להביא סושי פירות?

אם אתם מחפשים מתנה מקורית לכל אירוע, החל מערב חג עד למתנה ללידה/ ליום הולדת/ לבר או בת מצווה ולשאר מועדים שיש לחגוג ולציין –  תוכלו לבחור מגשי פירות רגילים או כאלה שיש בתוכם סושי פירות. באמצעות בחירה נכונה והזמנה של מגשי פירות מחנות איכותית, תוכלו לשמח כל אחת ואחד ולהנות משבחים ותודות על המתנה מקורית הבריאה והמעוצבת.

 

 

 

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איזה ציוד צריך לאירוע?
רוצים לקיים אירוע ולדעת כי הוא יהיה מוצלח במיוחד? כדי שכך באמת יהיה תצטרכו לוודא כי אתם יודעים לשכור...
קרא עוד »
יונ 10, 2021
גריל גז נפוליאון לאירוח משפחתי מנצח
מחפשים את הדרך לארח את כל המשפחה שלכם בגינה או בחצר ביתכם? הייתם רוצים שהאירוח הקרוב יהיה אלגנטי וכמה...
קרא עוד »
יול 14, 2018
שעונים מייקל קורס לאישה – 3 טרנדים ל-2022
שעוני נשים הן סטטוס של איכות חיים ולכן מי שונה לעצמה שעון של מייקל קורס, או מקבלת מותג זה במתנה נהנית...
קרא עוד »
ינו 16, 2022