מתנות למשרד – מה אנחנו יכולים לקנות ללקוחות שלנו

מתנות למשרד

על פניו, זה אולי נשמע מוזר, למה אנחנו צריכים לקנות מתנות ללקוחות שלנו? הרי אנחנו מציעים להם מוצרים, שירותים, מדוע אנחנו צריכים לקנות להם מתנות ועוד כאלה שישמשו אותם במשרד שלהם. אך כפי שנוכל לראות מיד, יש למתנות האלה, כמה וכמה מטרות.

צריך לומר, הרעיון של רכישת מתנות למשרד עבור הלקוחות שלנו הוא לא חדש. כבר זמן רב נהוג להשתמש בו, בוודאי אם מדובר בחברות שרוצות לקדם ולשווק מוצרים ויתרה מזו, כאלה שרוצים למתג את עצמן בצורות שונות ולשמר את קהל הלקוחות שלהן. הרבה פעמים מתנות כאלה יכולות לעזור בכך, אפילו אם מדובר בדברים יחסית פשוטים, לא דברים יקרים או מורכבים מדי.

כשאנחנו רוכשים מתנה ללקוח שלנו, הכוונה מתנה למשרד, אנחנו בעצם עושים שתי פעולות: הראשונה, אנחנו מוכיחים לנו שהוא חשוב לנו, אנחנו חושבים עליו, איכפת לנו ממנו. השקענו זמן, השקענו מחשבה, השקענו כסף. לא מדובר בעניין של מה בכך כשמדובר ביחסים בכלל ויחסים עסקיים בפרט.

הפעולה השנייה לא פחות חשובה, בזה שאנחנו קונים מתנה למשרד, הרי שאנחנו יכולים לספק מוצרים ממותגים, כלומר, כאלה שכתוב עליהם השם שלנו, כתוב עליהם מספר הטלפון ופרטי התקשרות אחריפם. כלומר, בסופו של דבר, מדובר על מוצרי פרסום.

מה אנחנו יכולים לקנות למשרדים

ראשית, אנחנו יכולים לקנות מוצרי כתיבה או מוצרים שקשורים אליהם, בין אם הכוונה למוצרי אחסון או כל דבר אחר שקשור לכך.

שנית, אנחנו יכולים לקנות ציוד היקפי למחשבים, בין אם זה עכבר, פד לעכבר או כל דבר אחר.

שלישית, אנחנו תמיד יכולים לקנות מוצרים ופריטים למטבח של המשרד או דברים שיכולים לשרת העובדים במקום בכל הקשר של אוכל ושתייה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור הזמנות לחתונה?
עומדים להתחתן? מזל טוב! אין ספק כי אחת מבין ההכנות היותר מרגשות לקראת החתונה הינה בחירת ההזמנה. יחד עם...
קרא עוד »
אוק 27, 2015
מתנות לראש השנה
ראש השנה מסמל התחדשות וחגיגה. כאשר אנשים אהובים מתאספים לקיים חג משמעותי זה, נהוג להחליף מתנות...
קרא עוד »
יול 05, 2023
איך לבחור טבעת אירוסין איכותית באחריות?
תוהים היכן אתם תוכלו למצוא טבעת אירוסין שתהיה איכותית במיוחד וגם תקבלו עליה אחריות? המקום הטוב ביותר...
קרא עוד »
פבר 16, 2017