חלב רגיל או אורגני – מה האנשים מעדיפים

חלב רגיל או אורגני

חלב אורגני לרוב עולה יותר מחלב רגיל ברוב החנויות. חלק מהצרכנים מאמינים שמסיבות בריאותיות בלבד כדאי לשלם תוספת כסף עבור חלב אורגני. בהחלט ישנם יתרונות מסוימים לחלב אורגני, אך הם עשויים או לא, להספיק בכדי לשלם פרמיה.

חלב רגיל או אורגני – מה האנשים מעדיפים 

יתרון אחד גדול של חלב אורגני לעומת חלב רגיל הוא חיי המדף שלו. מרבית המותגים של חלב אורגני מעוקרים בטמפרטורות גבוהות מאוד (בערך 280 F), כך שהוא יכול להימשך עד חודשיים.

מכיוון שחלב מפוסטר רגיל מחומם לחום של 165F ומטה בלבד, אין לו חיי מדף ארוכים זהים. מצד שני, עיקור בטמפרטורה גבוהה יכול להפוך לחלב מתוק יותר. זה משהו שעשוי להיות פלוס ומינוס, תלוי בהעדפות הטעם שלך.

> הזמינו חלב טרי לעסק בלינק http://macolet.net/CATALOG.asp?T1=1&T2=1&IsShowOneCat=0

כמה זמן חלב מחזיק במקרר? 

אם אתם מודאגים מכך שחלב ייפגע במקרר, חלב אורגני עשוי לחסוך לכם כסף מכיוון שהתאריך שלו יימשך הרבה יותר זמן. לחלופין, תוכלו לקנות חלב שאינו אורגני שעובר עיקור בטמפרטורות גבוהות ויימשך זמן רב יותר.

מה טוב בחלב אורגני? 

בעוד שעיבוד בטמפרטורה גבוהה במיוחד, יכול להשפיע לרעה על חומרים תזונתיים מסוימים, החוקרים מגלים כי לחלב אורגני, יש רמה גבוהה של חומצת שומן אומגה 3. 

אומגה 3 ניתן למצוא במזונות רבים ולקחת כתוסף. מחקרים מראים כי אומגה 3 יכולה להפחית מחלות לב וכלי דם, לשפר את ההתפתחות והתפקוד הנוירולוגי ומחזקת את התפקוד החיסוני.

תרגיש טוב יותר עם תוספים אפשריים בחלב 

אומרים כי שני מוצרים, הורמון גדילה בקרבומבין רקומביננטי (rBGH, הידוע גם בשם BGH, סומטוטרופין רקומביננטי או rBST) ואנטיביוטיקה, נמצאים בחלב רגיל אך לא בחלב אורגני. 

חלב אורגני מגיע מפרות שמעולם לא קיבלו תרופות אלו, מה שאומר שחלב אורגני חייב להיות נקי מכל שאריות ופסולת כמו כאן למשל. כך תשמרו טוב יותר על בריאותכם.

מצד שני, לא הורמוני גדילה ולא אנטיביוטיקה הם פופולריים כמו שהיו (בין היתר מכיוון שהצרכנים התלוננו), כך שמחלבות קבועות רבות נמנעות מתרופות אלה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
טס לחו"ל? שים את הסים של וורלד 8
אין כמעט אדם שטס לחו"ל מבלי שיצטרך לעשות חבילת שיחות וגלישה. בין אם אתם רוצים לשמור על קשר עם יקיריכם...
קרא עוד »
מרץ 30, 2023
מארגנים מסיבה לילדים
כאשר אתם מארגנים מסיבה לילדים, אחד הנושאים המרכזיים הוא כמובן הכיבוד. ילדים אוהבים כיבוד והוא משפר את...
קרא עוד »
ספט 15, 2018
איפה כדאי לערוך אירועים עסקיים בתל אביב
ישנם לא מעט סוגי אירועים כיום, המתחלקים לשני סוגים עיקריים: אירועים פרטיים ואירועים עסקיים. לכל אחד...
קרא עוד »
דצמ 06, 2017