כל המיתוסים שמפחידים אתכם על חתונות בחורף

אז מה אתם כבר יודעים על חתונה בחורף? לפניכם, מספר מיתוסים פופולארים (ולא ממש בצדק), על החתונות בחודשים נובמבר-מרץ.

1."אם ירד גשם הלך עלינו. האורחים לא יגיעו"

רשימת המוזמנים לאירוע החתונה שלכם, כוללת בתוכה את האנשים היקרים והקרובים אליכם ביותר. האם אתם באמת מאמינים בלבכם כי מזג אוויר חורפי, סוער וגשום ימנע מהם להגיע לאירוע? קחו בחשבון כי לאורחים שמראש מתלבטים האם להגיע או לא, לא ממש רלוונטית העונה שבה תבחרו להתחתן. במילים אחרות: האורחים שרוצים לחגוג אתכם, יגיעו לחגוג אתכם בכל יום, בכל מקום ובכל עונה. 

2."צילומי זוגיות בחורף מאד לא אטרקטיבים"

מה שעושה את צילומי הזוגיות זה אתם, ולא התפאורה שמאחוריכם. בסופו של דבר, אלבום החתונה וגם צילומי הזוגיות, מעוצבים על ידי החיוכים, האהבה וההילה הזוהרת שעוטפת אתכם. אכן, בחורף תהיו מוגבלים בבחירת הלוקיישנים, כאשר ההמלצה היא לבחור בלוקיישנים סגורים בלבד. אז צילומי זוגיות בים לא יהיו לכם בשלב זה, אך תוכלו לבחור לוקיישן אטרקטיבי אחר:

  • בר/מסעדה מעוצבים
  • מלון בסגנון אורבני
  • חדר בריחה ועוד…

3."הספקים הטובים ביותר לא עובדים בחורף"

לא רק שהספקים המומלצים עובדים בחורף, אלא שהם גם מציעים את השירותים שלהם במחירים סופר-אטרקטיבים. כידוע, עונת החורף נחשבת לעונה מנומנמת יותר בכל הקשור לאירועים, כך שהספקים השונים מציעים דילים מעולים לזוגות המתחתנים. כך, תוכלו גם אתם לעבוד עם אליטת הספקים, ולקבל אחוזי הנחה, דילים מיוחדים או שדרוגים לחבילה הבסיסית.

4."חתונה בחורף היא של זוגות חסכנים, לא?"

הבעיה העיקרית של חתונות החורף היא יחסי הציבור הכושלים שלהן. חתונה בחורף היא חתונה זולה יותר, אך בטח שאיננה מציירת אתכם כחסכנים – כאלו שרוצים להוציא פחות ולהרוויח יותר. בפועל, ישנם המון זוגות שבוחרים בעונת החורף כאפשרות המועדפת – זאת מאחר ועבורם החורף מדגיש את הרומנטיקה, האינטימיות ואת קסם האהבה. 

5."נוכל להתחתן רק באולם סגור, בוא נדחה לקיץ"

תתפלאו, אך גם גני האירועים עובדים בחורף. על מנת שאכן יהיה ניתן לארח אתכם ואת האורחים היקרים לכם, גני האירועים תוחמים את החלל החיצוני בסגירת חורף ייחודית. לכן, אם גם לכם חשוב לבצע תחימה של שלבי האירוע לאזורי אירוח שונים (פנימי וחיצוני), תוכלו לעשות זאת גם בחורף. אז חופה תחת כיפת השמיים לא תהיה לכם בחורף, אך אירוח קבלת הפנים בגן מוריק ומטופח דווקא כן. 

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שובר לספא זוגי
רוצים לפנק את בני הזוג ליום כיף בספא לכבוד היום הולדת? יום נישואין? או סתם כי בא לכם לעצור לרגע הכול...
קרא עוד »
אוג 03, 2021
אירועים ממותגים: הדור הבא
מיתוג אירוע - מהמוכר והידוע למיוחד ומפתיע אתם כבר מכירים את זה, מגיעים לאירוע או לכנס, מתרשמים...
קרא עוד »
אוק 02, 2018
שולחנות לאירועים – הדרך לבחור נכון
אם אתם מארגנים אירוע שכולל כיבוד כמו גם הרצאה/ הופעה/ טקס מסוים, או כל פעילות אחרת: חשוב שתציבו במקום...
קרא עוד »
ינו 13, 2020