מסך הקרנה חשמלי – ליהנות ממסך ברמה הגבוהה ביותר

מסך הקרנה חשמלי

 

יותר ויתר אנשים בוחרים לרכוש מקרנים ולהשתמש בהם על מנת לצפות בסרטים, סדרות או  בדברים אחרים. זאת במקום להשתמש בטלוויזיה כפי שהיינו רגילים במשך שנים רבות. 

השימוש במסך הקרנה חשמלי או אחר, הפך להיות מאוד פופולארי, בזכות מספר סיבות. ראשית, הוא הרבה יותר גדול, רחב, מאפשר לנו ליהנות מצפייה אשר מזכירה במובנים רבים, צפייה בסרט בבית קולנוע. שנית, להבדיל מטלוויזיה, אנחנו יכולים להעביר את המסך ממקום למקום בצורה פשוטה, כפי שאנחנו יכולים להתקין אותו במקום אחד ולהשתמש בו באופן קבוע היכן שהוא נמצא. שלישית, המסכים הם ברמה מאוד גבוהה, לא דומה למסכים שהכרנו בעבר, במיוחד לאור העובדה, שהמקרנים עצמם הם ברמה הרבה יותר גבוהה מאלה שנהגנו להשתמש בהם, עד לפני שנים לא מעטות. 

לפני שנציג פרמטרים לרכישת מסך הקרנה חשמלי, חשוב להדגיש כאן, הבחירה שלנו צריכה להתבסס על פי נקודות שונות ועל פי נקודה אחת ספציפית. כלומר, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, איך נוכל להשתמש במכשיר בצורה הטובה ביותר עבורנו, לאורך זמן, מנקודות גישה שונות. 

פרמטרים לבחירה נכונה

ראשית, אנחנו צריכים לבחון את גודל המסך ועד כמה הוא מתאים לנו, מבחינת השטח של הקיר עליו אנחנו רוצים להתקין אותו, והדרך בה אנחנו רוצים לצפות במה שנקרין עליו. עלינו להתייחס הן לגובה והן לרוחב. 

שנית, אנחנו צריכים לבחון את הרזולוציה, עד כמה התמונה ברורה, חדה, עד כמה הצבעים נעימים לעין, מלוטשים וברורים. 

שלישית, אילו פונקציות יש במסך, אילו דברים שאנחנו יכולים למצוא בו, כיצד אפשר להשתמש במסך בצורה נוחה ופשוטה. למשל, האם ניתן לגלול אותה באמצעות שלט רחוק, כך שהוא יהיה פתוח, רק כשנרצה להשתמש בו ולא כל הזמן. 

חשוב לציין, מאחר ואנחנו יכולים למצוא דוגמאות שונות למסכים באתר כמו אתר מרכז הסאונד, הרי שיהיה נכון מצידנו לעשות סקר שוק, בין אם זה על פי מחירים, בין אם זה על פי מפרט ובין אם זה על פי כל פרמטרים אחרים שיכולים להשפיע עלינו כך או אחרת, על מנת שנוכל לבחור את המוצר הטוב ביותר עבורנו.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך לבחור מועדונים לבת מצווה?
מסיבת בת המצווה היא האירוע החשוב יותר בחייה של הבת שלכם. מדובר באירוע גדול, חשוב, ולעתים אף מסובך מאוד...
קרא עוד »
אוק 07, 2014
בוק בת מצווה בים
בת מצווה היא חגיגה אמתית לכלל המשפחה ובטח לכלת השמחה. מדובר באחד האירועים המשמחים ביותר בחיינו בטח...
קרא עוד »
מרץ 26, 2018
אולמות אירועים בחיפה עד 150 איש
כולנו חוגגים אירועים מפעם לפעם. אם זו חתונה ואם זה בר מצווה. אם זה ברית ואם זה אירוע עסקי. עבור כל אלו...
קרא עוד »
פבר 04, 2019