מופעי אימפרוביזציה ותיאטרון פלייבק לגיבוש קבוצות וצוותי עובדים

מופעי אימפרוביזציה ותיאטרון פלייבק לגיבוש קבוצות וצוותי עובדים

היום ניתן לראות מגמה הולכת וגדלה של חברות שונות, המוכנות להשקיע בפעילויות גיבוש יצירתיות ומושקעות בעובדים שלהן. אין ספק כי ההון האנושי נחשב לאחד המשאבים החשובים והיקרים ביותר עבור כל חברה וכל בית עסק, ולכן חשוב להשקיע בעובדים ולספק להם פעילויות גיבוש מיוחדות ומעניינות. לא מספיק לערוך ימי חברה סטנדרטיים ומשעממים, היות והעובדים של היום אינם מעוניינים לבלות את הזמן הפנוי שלהם באולם אירועים בינוני, כשהם נאלצים לשמוע נאומים ארוכים ומייגעים. לכן חשוב להפתיע אותם בפעילויות מיוחדות, לספק להם אתגרים שונים וכמובן לעודד אותם להתגבש ולהכיר בצורה טובה יותר את הקולגות שלהם לעבודה.

מופעי אימפרוביזציה ותיאטרון פלייבק לגיבוש קבוצות וצוותי עובדים – דוגמה מצוינת להשקעה בעובדים

עובדים מאושרים ושבעי רצון, הינם עובדים שישקיעו יותר בעבודה שלהם והתפוקה שלהם תעלה בהתאם לכך. כמו כן, חשוב לגרום לתחושת גיבוש ומשפחתיות במקום העבודה, היות והדבר מגדיל את רמת הנאמנות של העובדים לחברה ומקטין את הסיכון שלהם לעזוב לחברה מתחרה. תיאטרון פלייבק ומופעי אימפרוביזציה מהווים דרך נפלאה לגבש את העובדים ולספק להם חוויה מיוחדת ומרתקת. מדובר על תיאטרון המבוסס כולו על אלתורי השחקנים, ללא שום טקסט וללא שום תכנון מוקדם. כמו כן, הקהל מהווה חלק חשוב במופע, היות והוא לוקח בו חלק פעיל. במהלך הסדנה העובדים משתתפים במופע באופן פעיל, היות וצוות השחקנים מציג אירועים מחיי היומיום של העובדים. הדבר מאפשר לעובדים להתבונן בעבודה שלהם מזווית אחרת, לתרגל סימולציות שונות ולהגיע לתובנות עמוקות לגבי עצמם ולגבי התפקיד שהם לוקחים בחברה.

לסיכום, מופעי אימפרוביזציה ותיאטרון פלייבק לגיבוש קבוצות וצוותי עובדים יכולים להוות דרך נפלאה להשקיע בעובדים שלכם אם חיפשתם סדנאות גיבוש לעובדים זה רעיון נפלא. רוב העובדים ישמחו להשתתף בחוויה המיוחדת הזאת, אשר תאפשר להם להתנסות בדברים חדשים, להתבונן על החיים שלהם מנקודת מבט אחרת וכמובן לצחוק, ליהנות ולשמוח עם החברים שלהם לעבודה. חשוב כמובן לבחור לעבוד עם חברה מקצועית שעוסקת בתחום, בעלת המלצות חיוביות וחוות דעת מרוצות. כמו כן, מומלץ לבחון את העבודות הקודמות של החברה, להתרשם מהסגנון ולהחליט האם זה מתאים לכם.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אוזניות ורמקולים קונים ברוקסטאר
לא מעט אנשים מסתובבים בחיי היום יום שלהם, כאשר הם מחוברים באופן קבוע למוסיקה. לא חשוב אם מדובר על...
קרא עוד »
אפר 27, 2018
צילום בוק בת מצווה באזור המרכז
פעם האירוע של חגיגות בת המצווה היה אירוע צנוע שקרוב יותר אל יום הולדת בקרב בני המשפחה מאשר אירוע...
קרא עוד »
מאי 30, 2018
אתר מתנות שחובה להכיר
גאדג'טים משחקים וצעצועים הם מנת חלקם של אלו אשר אוהבים ליהנות מהחיים. כאשר אתם מחפשים צעצועים או...
קרא עוד »
יול 24, 2018