אטרקציות לבר מצווה בימי הקורונה

אטרקציות לבר מצווה

העולם מתחיל בשלבים איטיים לצאת מהתקופה הארוכה הזו שבה כולם היו סגורים ומסוגרים, בעיקר באזורים של סכנה והדבקה גבוהה. גם בישראל משרד הבריאות מתחיל לאפשר הרבה יותר פעילות שכוללת התקהלות של יותר אנשים ממה שהיה בעת הסגר. דבר זה אומר כי יותר אנשים מתכננים מחדש את האירועים המשמחים שלהם, ומזמינים את כמות האנשים המותרת על מנת לחגוג בשמחה, גם בזמן של הקורונה.

 

בורחים מן השגרה

מה כבר אפשר לעשות כדי להציע לבני נוער את הבריחה שהם כה זקוקים לה מן השגרה של הקורונה והמעבר אל שגרה כפי שהייתה טרם לכל ההגבלות שנעשו בשל כך? הרבה מאוד. עבור אירוע מסוג בר מצווה ניתן להזמין הרבה מאוד סוגים של אטרקציות לבר מצווה שבהם אין בכלל מגיע בין אדם אחד לאחר, כמו הבאה של שולחנות משחק, הצבה של סימולטור נהיגה במכונית מירוץ או הבאה של משחקי מציאות מדומה שבהם שוכחים כי כרגע עדיין נמצאים בזמן של התפשטות נגיף עולמי, אלא נמצאים במקום מהנה בו כולם חוגגים ביחד את בר המצווה של החבר לכיתה.

 

אטרקציה שמשדרגת את בר המצווה בקורונה

זה ממש חשוב להעניק לילדי הקורונה לחגוג ולשכוח מהזמן הזה שבו הם נמצאים כד להוריד את מפלס הלחץ כמה שרק אפשר, וגם אם בוחרים לחסוך בדברים אחרים, הבחירה להשקיע דווקא באטרקציות היא הכי נכונה. הילדים היו מספקי זמן בתוך בית אחד, ורק עכשיו מתחילים לצאת החוצה כדי לנשום לרווחה ולתרגל שגרה חדשה-ישנה, ולכן יצירה של פעילות אקטיבית עם אטרקציות באירוע משמח יכולה להיות פתרון מעולה שישדרג את האירוע ואת האווירה שבה נמצאים כבר תקופה ארוכה. זו חוויה שלא תישכח במהרה, ופעילויות משחק שאוהבים בגיל הזה קולעים בול למטרה.

למידע נוסף על אטרקציות הקליקו כאן.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך תבחרו מתנה ליולדת?
יולדת המביאה תינוק/ת לעולם עוברת חוויה עצומה ומרגשת, ובמיוחד, כאשר זאת לה הלידה הראשונה. בעת הזאת היא...
קרא עוד »
דצמ 16, 2020
מדבקות ליום הולדת – מדבקות חגיגיות בהתאמה אישית
דפים המכילים בתוכם הרבה מאד מדבקות הן חגיגה לעיניים וליצירתיות. כאשר קיימות כל כך הרבה מדבקות בדפים...
קרא עוד »
יונ 24, 2020
סנדוויצ'ים מיוחדים שכולם אוהבים
כל אחד מכיר את השאלה עוד בהיותו ילד איזה סנדוויץ' אתה רוצה? עם מה למרוח ומה לשים בכריך? ורוב התשובות...
קרא עוד »
אוג 17, 2016