מדבקות ליום הולדת – מדבקות חגיגיות בהתאמה אישית

מדבקות ליום הולדת

דפים המכילים בתוכם הרבה מאד מדבקות הן חגיגה לעיניים וליצירתיות. כאשר קיימות כל כך הרבה מדבקות בדפים שכל אחד מהם מאופיין בנושא מסוים, אפשר להכין אין ספור עבודות וליהנות מכל דקה של עשייה.

דפי מדבקות 

אפשר לרכוש דפים גדולים שכל אחד מהם הוא בנושא ספציפי, המכילים כמות גדולה של מדבקות. המדבקות הן כלי עזר מצוין כדי להכין עבודות שונות לילדי הגן, ילדי בית הספר, ברכות, קישוטים, אלבומי תמונות, עבודות לבית הספר ועוד.

ההיצע של דפי המדבקות הוא מגוון וכך אפשר לרכוש דפים המכילים המון מדבקות מעוצבות בנושאים האהובים בעיקר על הילדות כמו נסיכות, בת הים, מבחר מדבקות בנושא ווינטג" משפחה, סופר אמא, חתונה ועוד.

על פי הנושא קיימות על הדף מדבקות בנראות מיוחדת המקושרות לכך, כמו לדוגמה בדף העוסק בחתונה, נראה עוגה בת כמה קומות, חתן וכלה, זר פרחים, מכונית מקושטת והמון מדבקות נוספות אשר קשורות לנושא ייחודי זה.

זמן יצירה הוא זמן איכות 

החשיבה היצירתית מפתחת מאד את דפוסי החשיבה ואת הדמיון ולכן ילדות רבות מסוגלות לשבת במשך שעות, לתכנן ולבצע עבודות יפהפיות של אלבומים, סיכומים לבית הספר, ברכות וכל רעיון יצירתי אחר. 

העיסוק במדבקות מוביל לשעות רבות של רוגע שלווה ונחת. היצירתיות גורמת לכך שהילדה צוללת פנימה לחדוות העשייה, היא נסחפת לאורך זמן ליצירה ומקדישה לכך את כל תשומת הלב שלה. 

כדי ליצור גיוון, רוכשים מדי פעם מדבקות חדשות של פריטים מיוחדים בעלי נפח באתר הובי רום כמו מדבקות קארדסטוק, מדבקות שקופות עם הדפסים עם פויל זהב, צייפבורד עם פויל כסף, חיתוכי קארדסטוק ודמויות או בעלי חיים כמו פרפרים עם נצנצים בצבע זהב, בשמחה עצומה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
4 טיפים להזמנת מגשי פירות שיהיו בדיוק לטעמכם
רוצים ליהנות מגש פירות מפנק במיוחד שיקלע בול לטעם האישי שלכם? על מנת שכך באמת יהיה כל שאתם צריכים...
קרא עוד »
פבר 07, 2021
איך לתכנן חתונה באופן עצמאי
תכנון חתונה הוא חוויה מרגשת ומשמחת, אבל היא גם יכולה להיות מאתגרת. החדשות הטובות הן שלא בהכרח צריך...
קרא עוד »
יונ 07, 2023
בר מתוקים לבר מצווה – חיוך מתוק במסיבה
השולחן שלנו יקח את כל ההצגה, תאמינו או לא. בר מתוקים לבר מצווה עושה את המסיבה אלגנטית ומתוקה, תרתי...
קרא עוד »
דצמ 26, 2018