לימוד פסנתר למתחילים

פסנתר הוא אחד מכלי הנגינה הקלאסיים ביותר אשר קיימים. ילדים וגם מבוגרים רבים מעוניינים ללמוד נגינה על כלי זה וליהנות מהנגינה המהירה והקצבית על הקלידים הלבנים והשחורים.

נושא זה מסקרן מאד ילדים והם יכולים ללמוד החל בגיל 7, בני נוער ומבוגרים שלא הצליחו ללמוד בגיל צעיר ומאד מעוניינים להיכנס לעולם זה, נהנים מאד מהלמידה כדי להשלים חסכים.

 

לימוד נגינה על פסנתר

לימודי הפסנתר מתקיימים בשתי וורסיות, האחת לימוד פרטי עם מורה מקצועי בעל ניסיון רב שנים והשנייה היא לימוד של כמה ילדים יחד בקבוצה. המורה מלמד את כולם יחד תוך מתן דגש לכל אחד מהם כדי להתקדם בידע הנגינה.

במהלך השיעורים הילדים לומדים תווים, איך לקרוא אותם על פי המיקום שלהם בשורות ואיך לכתוב אותם במחברת התווים. למידה של תווים היא כמו שפה נוספת והילדים לומדים צעד אחר צעד עד שקל להם מאד לקרוא את התווים ובהתאם לכך לנגן את היצירות השונות.

אימוני הנגינה אפשריים בכל עת וללא עלות. התלמידים מגיעים לבית הספר ומשפרים את יכולות הנגינה וההקשבה המוסיקלית.

 

סגנונות מוסיקליים

באופן טבעי כל תלמיד ללא קשר לגילו אוהב סגנונות מוסיקליים שונים. חלקם יעדיפו מוסיקה קלאסית, אחרים פופ או ג'ז, מקצתם יעדיפו רוק וכו'. המורים המקצועיים זורמים עם האהבה המוסיקלית של התלמידים השונים ומאפשרים להם ליהנות מהמוסיקה המועדפת שלהם. בנוסף לכך הם נחשפים גם לסגנונות חדשים כדי שיכירו את כל האופציות אשר כוללות הרמוניה, מקצבים שונים וטכניקות אשר מקובלות אצל נגני פסנתר בארץ ובכל העולם.

עם הזמן, התלמידים צוברים ניסיון ומיומנות ויכולים ללוות זמרים ונגנים אשר מופיעים בטקסים בבית הספר וכך ליצור מופעים מוסיקליים איכותיים וברמה גבוהה.

 

למידע נוסף – https://www.yamaha-music-tlv.co.il/.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
היתרונות של הפקת חתונה בסגנון אורבני
סביר להניח שחלקכם שמעתם את המושג "חתונה אורבנית" ולא כל כך הבנתם למה התכוון המשורר. במאמר הבא ננסה...
קרא עוד »
יונ 24, 2015
הפעלות לימי הולדת – 4 דברים שתרצו לקחת בחשבון
בשנים האחרונות תחום הפעלות לימי הולדת עבר שינוי והילדים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות רחב. אתם...
קרא עוד »
ינו 10, 2017
גן אירועים או אולם אירועים?
אז אחרי שסיימנו עם הצעת הנישואין והחגיגה המשפחתית סביבה, זה השלב שמגיעה ההחלטה המשותפת הראשונה של...
קרא עוד »
פבר 09, 2017