מגשי אירוח – הפורמט המנצח

מגשי אירוח

פטיט פוד הינו למעשה קייטרינג שהפך לקונספט – מהיותו קייטרינג חלבי, אשר מתמחה בפינגר פוד ואוכל קטן לאירועים עסקיים ופרטיים. המזון נותר קטן והחברה צמחה ואף צירפה בית קפה מדהים אשר בו ניתן ליהנות מתפריט פנטסטי ומטעימות לאירועים ספציפיים. פטיט פוד הינו קייטרינג לאירועים קטנים – מומחים בפינגר פוד, מגשי אירוח, סנדוויצ'ים לאירועים וכיוצא בזאת. הייחוד של החברה בא לידי ביטוי בהגשת מנות קטנות, ערבות לחיך והן דקורטיביות, אשר עשויות להתאים לאירועים עסקיים ופרטיים כמו למשל – יום נישואין, יום הולדת, חג האהבה, מסיבת רווקים או מסיבת רווקות וכיוצא בזה.

אנקטודות חשובות של מגשי אירוח – 

  • מגשי אירוח מאפשרים לכם לבצע בראנץ׳ זוגי מפנק – מדובר בהגשה של כל מיני מאפים של בוקר, מתוקים ומלוחים, סלטים, טאפאס, גבינות בוקר, ירקות, בראוניז ומיני צ׳יז קייק לקינוח אשר מוגש בריבועי קריסטל. מעתה קיימת לכם תכנית לסוף השבוע.
  • תקופת החגים הינה מאתגרת במיוחד, בכל מה שמתקשר למזון. לא עוד להיכנס ללחץ בתחום הקולינריה בטרם כניסת החג – על ידי הצוות המסור של החברה, תקבלו בכל עת דבר מה מתוק אל מול כוס הקפה. היא תעניק לכם מגשי אירוח עם מתוקים מסוג טארט פיסטוק, עוגות בחושות, ביס מרציפן וביס בנופי. 
  • מוצע לכם כשירות של החברה – מגש אירוח אופטימלי עבור הרצאה, ישיבה, או לחלופין עבור פגישה. מגש אירוח שעליו ערב רב של כל מיני לחמים והמון הפתעות בפנים, לרבות חלופות לטבעוניים אשר מבינכם. 
  • הכי כיף לארח בליווי פטיט פוד, אך אין זה אומר כי תארחו בקטנה – מדובר הודות דובשניות, פאי תפוחים, קולי אננס, מיני מאפינס, מאפינס גזר, דבש ותבלינים, עוגיות פלורנטין, וכיוצא בזה. קיימים שפע של מארזים, מגשים, עוגיות, עוגות ומאפים לקראת החגים. 
  • האירוע קטן, אך העליזות גדולה מהחיים – השמחה – יום נישואין בחסות פטיט פוד – ראשיתו בקטנה, אך המשכו בגדולה. בחיק הטבע, בחוף הים, בפארק, בגינה וכיוצא בכך, צוות החברה יהפכו עבורכם כל אירוע למסיבה אדירה אשר מקרינה המון אהבה וקולינריה .
  • אין זה קשור במידה והשנה הנכם מארחים או מתארחים בחג ראש השנה, השנה הזאת הולכת להיות מיטבית וטעימה לחיך בפרט. מגוון נרחב של מארזים במנעד שופע של טעמים ממתינים עבורכם באתר של החברה – מדובר במנות קטנות, ערבות לחיך ודקורטיביות לפתיחת הארוחה או לקינוח. 
אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
בדיקת שיקים – איך בודקים צ'ק?
קיבלתם צ'ק מאדם לא מוכר? רוצים לדעת מי הוא? איך בודקים צ'ק? בתהליך פשוט ביותר תוכלו לבדוק זאת. אם אתם...
קרא עוד »
נוב 22, 2021
הוילה היפה ביותר למסיבת רווקות מושלמת
יש הרבה אירועים מרגשים בחיים אך אין עוד אירועים כמו חתונה. האירוע הזה מציין מצד אחד את סוף הרווקות...
קרא עוד »
אוג 10, 2016
בר קפה לאירועים
כשמזמינים בר קפה לאירועים, בדרך כלל יש תפריט ידוע של משקאות קפה. תפריט זה חופף בדרך כלל לזה של בתי הקפה...
קרא עוד »
ינו 09, 2018