הזמנת כריכים לאירועים

הזמנת כריכים לאירועים

אנו יודעים שתכנון האירוע שלכם לוקח הרבה זמן ואנרגיה, ואנחנו כאן כדי לגרום לכם לעשות אותו כמו שצריך. עם הכנות כריכים לאירוע המונעות על ידי שף ומרכיבים איכותיים, הערך של תפריט הקייטרינג שלכם יהיה מושלם.

הזמנת כריכים לאירועים 

פעמים רבות בחיים אנחנו נתקלים במצבים בהם קבוצה גדולה מתאספת לה לאירוע או לערב גיבוש, ולא ממש יודעת איך לתפעל את כל נושא האוכל באירוע.

בדיוק בשביל מקרים אלו קמו להם אתרי מכירת כריכים מקוונים, שיסגרו לכם גם את הפינה הזו. בהזמנה פשוטה של האוכל האהוב עליהם, תוכלו להאכיל כל כמות רצויה של אנשים – אם באירוע חברה או בערבי גיבוש וועדי עובדים.

מגש כריכים קלאסי 

אי אפשר לטעות במגש הכריכים הקלאסי שכולל רוסטביף שחור אנגוס עם פרובולון על בגט, הודו מעושן עם צ'דר על גרגרים, וכמובן תוספות שונות לבחירה. כל זה מוגש עם מאיו וחרדל בצד. זו כמובן רק דוגמה אחת למה שתוכלו להזמין וישנם סוגי כריכים רבים נוספים לבחירה.

מגש כריכים לערב גיבוש 

הרימו את אירוע הקייטרינג הבא שלכם עם הזמנת כריכים לאירועיםמגשי כריכים מגוונים ויוצאי דופן. ישנם כל כך המון סוגי אוכל שאפשר להזמין, שאנו בטוחים שתעשו את הבחירות הנכונות שלכם. ממגשי אוכל במגוון טעמים, דרך מגשי סושי לערב חברים ועד הזמנת אוכל חם היישר לפתח הבית שלכם.

כמה זה עולה? 

לא הרבה. טוב, זה אולי כללי מידי לומר לא הרבה על שאלה כה כללית אך תמיד צריך לדעת שהזמנת אוכל מקוון הוא הרבה יותר משתלם מאשר האפשריות האחרות. אם זה לא מספיק, הרי שטריות האוכל מחנויות מקוונות הוא הרבה יותר איכותי ונכון לכל אירוע.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מקום לאירוע קטן בתל אביב
בר מצווה היא תמיד אירוע מרגש מאוד. כאשר הבן שלנו מגיע לרגע בו יש לציין את בר המצווה שלו אנחנו צריכים...
קרא עוד »
פבר 01, 2017
אוהלים להשכרה יהפכו את האירוע שלכם למושלם
תנסו לוודא שאם אתם כבר בוחרים לשכור אוהלים לאירוע שלכם, שבאמת יהיה מדובר באוהלים שיענו על הדרישות...
קרא עוד »
נוב 14, 2016
איך בוחרים מתנות לראש השנה
החגים בפתח וראש השנה מתקרב, זה סימן בשבילנו להתחיל ולחפש מתנות לראש השנה. אם אנחנו מעסיקים, אז אנחנו...
קרא עוד »
ספט 03, 2019