מתנות שימושיות שכל גבר ישמח לקבל

מתנות לגברים

בין אם מדובר באירוע מיוחד כמו יום הולדת, אירוסין או לידה או סתם במחווה אנושית נעימה, בחירה של מתנה לכל אדם עשויה להיות משימה מתישה ומבלבלת וכשמדובר בגברים שבחיינו, זה יכול להיות אפילו יותר מאתגר. פעמים רבות אנו מנסים למצוא גם מתנה מקורית, אך גם כזו שתהיה שימושית ושהגבר שיקבל אותה יוכל באמת להפיק ממנה תועלת. אם גם אתם מחפשים מתנה לגבר שאתם אוהבים, ולא משנה אם מדובר באבא, בן זוג או חבר קרוב, הנה כמה רעיונות למתנות נהדרות שהן גם שימוש למדי שאולי יקלו עליכם את תהליך הבחירה.

מכונת גילוח

אין ספק כי עולם הטיפוח של שיער הפנים ובפרט של הזקנים הפך לטרנד של ממש אצל גברים בשנים האחרונות ועל כן מכונת גילוח איכותית יכולה להיות מתנה נפלאה. ניתן לבחור מכונת גילוח חשמלית מתוך מגוון אפשרויות עם פיצ'רים רבים כמו גילוח אפס של שיער הראש, עיצוב עדין של הזקן, אפשרות לגילוח במקלחת וכן הלאה.

קונסולת משחק

אין גבר שלא יקפוץ על ההזדמנות לחזור לכמה רגעים לילדות ומשחקי וידאו הם דרך נהדרת לעשות את זה. רכשו לגבר שאתם אוהבים סוני פלייסטיישן או קונסולת אקס בוקס עם כמה משחקים מהנים ותוכלו בהחלט לשמח אותו עם מתנה שימושית במיוחד.

שעון חכם

עוד דבר אליו מתחברים גברים רבים הוא גאדג'טים חכמים ומדליקים. שעון חכם המתחבר לטלפון הנייד ומאפשר גישה ליישומים רבים ואפילו לשיחות והודעות מבלי להוציא את הטלפון מהכיס הוא גאדג'ט שכזה והוא ישמח כמעט כל גבר שיקבל אותו.

קורקינט או אופניים חשמליים

מעבר לחיסכון הרב בדלק, כלי רכב חשמלי זעיר הוא מתנה שימושית בהחלט ממנה ייהנו גברים רבים שישמחו מאד לרכב על כלי כזה, בטח אם הוא מגיע בעיצוב חדשני ומרהיב.

שייקר חשמלי

כן, גם גברים נהנים לשתות שייקים טעימים ובריאים, אפילו הם חלקם עדיין לא יודעים זאת. רכשו בעבורם שייקר איכותי וככל הנראה הם יפיקו ממנו הנאה רבה וישתמשו בו לעוד שנים ארוכות בהנאה רבה.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הרקיע השביעי – למי הוא מתאים ומה המחיר?
כל מי שכבר יצא לו לתכנן אירוע גדול וחשוב ביותר יודע לומר שזו משימה שדורשת הרבה תשומת לב. ראשית, אין...
קרא עוד »
ינו 23, 2017
אוהלים להשכרה יהפכו את האירוע שלכם למושלם
תנסו לוודא שאם אתם כבר בוחרים לשכור אוהלים לאירוע שלכם, שבאמת יהיה מדובר באוהלים שיענו על הדרישות...
קרא עוד »
נוב 14, 2016
סאמר סקול בארה"ב – המתנה המושלמת לבר מצווה
עולם הבר והבת מצווה כיום סובב סביב האולם הכי מגניב, השמלה הכי נוצצת והלימוזינה הכי ארוכה. הורים רבים...
קרא עוד »
נוב 11, 2016