הוא חוזר: איך לבחור סקייטבורד לילדים?

סקייטבורד

אם תשאלו כל הורה בישראל מה הדבר שהכי מטריד אותו בנוגע לילדים, סיכוי לא רע שהתשובה המובילה תהיה ההתמכרות הגדולה למסכים. ואכן, ילדים רבים מבלים שעות ארוכות מול מסכי הטלפון, המחשב והטלוויזיה ולא ממש משחיזים את הכישורים החברתיים שלהם או עוסקים בפעילות גופנית. למרבה המזל, טרנדים מגניבים ומעניינים חוזרים אל חיינו ומהווים הזדמנות נהדרת לספק לילדים אלטרנטיבה כיפית למסכים. אחד מהטרנדים האלו הוא לא אחר מאשר הסקייטבורד, אותו לוח המחובר לארבעה גלגלים המאפשר רכיבה בעמידה. אז בא לכם לפנק את הילדים בסקייטבורד חדש, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור אחד איכותי.

חומר

סקייטבורדים שונים עשויים מחומרים שונים כשלרוב מדובר בעץ מסוגים שונים. ישנם סקייטבורדים יקרים יותר מעצים חזקים יותר וכאלה עם שכבות מרובות המתאימים לרוב בעיקר למקצוענים. אם אתם לא בטוחים אם הילד יאהב את התחביב החדש, אפשר לרכוש סקייטבורד באינטרנט בדרגות איכות שונות ולהתחיל עם הפשוטים שבהם ואחר כך להתקדם לסקייטבורד חזק ועמיד יותר עם הזמן.

רוחב ואורך

ישנם סקייטבורדים קצרים וצרים יותר, בעוד אחרים יהיו יותר רחבים וארוכים. השוני בין הסוגים קשור בעיקר לשימוש בסקייטבורד, כאשר כאלו המיועדים לפעלולים וגלישה אתגרית הם שונים במהותם מאלו שמטרתם היא יותר כלי תחבורה גרידא. בעבור מתחילים, ממש כמו בגלישת גלים אגב, מומלץ להתחיל עם סקייטבורד ארוך ורחב.

קמור או קעור?

בהתאם לנוחות הגולש, ישנם סקייטבורדים עם קרש שטוח ואחרים מעט קעורים יותר. סקייטבורדים קעורים אגב, מאפשרים יציבות גדולה יותר בדרך כלל ובלימת זעזועים בקפיצות, מה שמתאים לחובבי הפעלולים למיניהם. מומלץ תמיד לנסות רכיבה קצרה בטרם הרכישה.

בטיחות

לא משנה במה תבחרו בסופו של דבר, זכרו שכמו כל כלי תחבורה, גם הסקייטבורד עלול להיות מסוכן, ובוודאי כשמדברים על בטיחות אצל ילדים. חשוב להקפיד על רכישה של סקייטבורד שעומד בתקני הבטיחות, וגם להקפיד להסביר לילדים על כללי הבטיחות שעליהם הם צריכים להקפיד. ההסברה חשובה מאוד, מאחר שגם סקייטבורד יציב וחזק לא יגן על הילד בעת נפילה או ימנע ממנו מלבצע פעולות מסוכנות.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קייטרינג לאירועים טעימים ובלתי נשכחים
מתי בפעם האחרונה עשיתם אירוע חשוב כמו חתונה, ברית או בר מצווה לילד? האמת היא, שאפילו אם עשיתם זאת לפני...
קרא עוד »
יול 17, 2018
טאבלט לכל אירוע
הטאבלט הוא מכשיר מיוחד במינו. מצד אחד מדובר במעין מחשב נייד קטן שאפשר לשאת לכל מקום, ובאמצעותו ניתן...
קרא עוד »
אוג 20, 2018
קייטרינג חלבי
אין שום ספק כי קייטרינג חלבי נחשב לאחד מסוגי הקייטרינג הפופולאריים והמומלצים ביותר. בסופו של יום,...
קרא עוד »
פבר 26, 2020