איך נבחר מבין גני אירועים מומלצים בשרון?

גני אירועים מומלצים בשרון

איזור השרון משופע בגני אירועים ואולמות שבימים רגילים הבחירה ביניהם היא כמעט בלתי אפשרית. נשאלת האלה כיצד לבחור אולם או גן אירועים בימי הקורונה שבהם יש מגבלות ואיסורים רבים במסגרת קיום אירוע משפחתי. במדריך הבא תוכלו לקרוא על גני אירועים מומלצים בשרון ועל מה שהם צריכים לכלול בימי הקורונה המאתגרים למדי.

מה שהיה הוא לא מה שיהיה

אם בימים רגילים היינו חושבים על גן מומלץ כעל כזה יכול להכיל כמות גדולה של מוזמנים או ככזה שכולל גם חלל פתוח וגם חלל סגור הרי שבימי הקורונה המגמה הזו השתנתה. הגנים המומלצים הם דווקא אלו שמותאמים לאירוע קטן או לכזה שניתן לקיים בו כמה קפסולות נפרדות. משום שכיפת השמים היא אופציה מועדפת, הרי שגני האירועים המומלצים לא יהיו בהכרח אלה שיש להם גם חלל מקורה אלא אלו שמותאמים לאירוע מלא בחוץ כמו לשל בורג' בנימינה, גן קסום וטובל בירוק שממוקם בסמוך למטע אבוקדו.

למה חשוב לשמור על ההנחיות?

חשוב להבין ששמירה על ההנחיות היא המפתח לקיום האירוע. גן אירועים שלא שומר על ההנחיות בצורה מלאה עלול להיסגר ברגע האחרון ולהותיר את בעלי השמחה מול שוקת שבורה. הנה כמה כללים שחשו שתכירו לקראת הבחירה מבין גני אירועים מומלצים בשרון.

ממונה קורונה

גני האירועים נדרשים להעמיד ממונה קורונה לכל אירוע. בבורג' בנימינה זה האדם שיוודא שכל ההנחיות נאכפות ומבוצעות כסדרן. הוא גם ינהל את הרישום של כל האורחים שהגיעו. מומלץ לוודא מי האדם שמופקד על הנושא ולא להסתפק בתשובות מתחמקות או בטענה שמנהל האירוע הוא זה שיהיה גם ממונה על שמירה על ההנחיות

חיטוי וניקיון

בבורג' בנימינה בין אירוע לאירוע מבוצע חיטוי מלא של הגן ובמהלך האירוע מבוצע ניקיון של השירותים לפחות פעם אחת במהלך כל שעה. בנוסף, אנו מקפידים לפזר במתחם עמדות חיטוי ובמיוחד באזור השירותים יונחו כמה עמדות חיטוי עם אלכוג'ל.

גמישות היא שם המשחק

חשוב לוודא לגבי צורת ההגשה של האוכל. גני אירועים מומלצים בשרון מציעים ארוחות שף איכותיות שמוגשות ישירות לשולחן. יש לבדוק מראש את צורת ההגשה ואת ההקפדה על ההנחיות. כלל אחרון וחשוב- בורג' בנימינה יכולים ומוכנים להתגמש עם כמות המוזמנים ואפילו עם התאריך שבחרתם ברגע האחרון, כך שאם תהיה החמרה או הקלה בהנחיות תוכלו בכל זאת לקיים את האירוע.

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אמן חושים לאירוע פרטי בלתי נשכח
מתכננים אירוע פרטי חשוב כמו יום הולדת 60 לאבא? או שאולי מדובר על יום הולדת לאמא? על יום הנישואים ה25...
קרא עוד »
אוג 07, 2018
אטרקציות לאירועים – למה זה משתלם לנו?
כשאנחנו עורכים אירוע, בין אם זה בבית ובין אם זה במקומות אחרים, אולם או גן אירועים, אנחנו יכולים לבחור...
קרא עוד »
מרץ 10, 2020
למה מומלץ לטייל עם מדריך בשבילי ישראל?
ההתלבטות הנצחית של רוב האנשים היא האם לעשות את הדברים בצורה עצמאית או האם לשכור את שירותיו של מומחה...
קרא עוד »
יול 27, 2015