שירותים ניידים והשכרת ציוד לאירועים

שירותים ניידים

אירועים רבים מתקיימים במרחבים העצומים ובשטח פתוח. בין האירועים האלה אפשר למנות כמה סוגים:

  • קרקס
  • מועדון ספורט
  • מחנאות /פיקניקים
  • הופעות מכל הסוגים
  • ירידים / "יום הסטודנט" / תערוכות וכו'
  • אירועים פרטיים – מסיבות, חתונה בטבע ואירועים דומים

באירועים מסוג זה קיימת למעשה בעיה לוגיסטית מהותית – מדובר לעיתים באירועים גדולים שמאכלסים מאות, אלפי ואף עשרות אלפי אנשים ולכן יש לדאוג לדברים בסיסיים שכוללים שתייה, מזון, פחי אשפה וכן – גם מקום שבו יהיה אפשר להוציא פסולת אנושית. מה לעשות, רובנו לא יכולים להתאפק מעבר לכמה שעות, כאשר יש אירועים שנמשכים שעות ארוכות וכמובן ישנה תחלופה של אנשים אשר צריכים מהנה הולם לצרכים הטבעיים שלהם.

אירוע שטח דורש התארגנות מתאימה

אירוע שטח דורש התארגנות מתאימה

מתכננים חתונה בשטח? אירוע חברה? כנס? פסטיבל? או כל אירוע מסוגו שלא נמצא בקרבת מבנה? כנראה שאתם חייבים להשכיר שירותים ניידים. עם התפתחות העיצוב ושימת הדגש במראה החיצוני, אפילו שירותים ניידים אפשר להפוך לשירותים עם סטייל וסגנון ייחודי.

לעיתים כשאנחנו נמצאים בהופעה או מסיבה בשטח הפתוח, הדבר היחיד שמקלקל לנו את החוויה הוא השירותים הכימיים, המדומים לתא טלפון מסריח ולא אסתטי במיוחד. ישנם אנשים שלא מסוגלים להתפנות בשירותים ניידים מסוג זה ומחליטים להתאפק, מה שיכול לגמרי להרוס להם את החוויה ואת הערב כולו.

פיתרון מושלם עבור אירועי שטח

אנחנו חשבנו בשבילכם על הכול, עיצבנו שירותים ניידים ייחודיים ואיכותיים, שנראים הרבה יותר יפה אפילו מהשירותים הנייחים. לפי בקשתכם נעצב שירותים ניידים שיבטאו את אופי האירוע ויוסיפו לו מימד נוסף. כל מי שיבקר בשירותים ייצא בחיוך וילך לספר לחבריו שהשירותים נפלאים ונקיים. מדובר על שירותים ניידים מפוארים לפיתרון מוצלח עבור אירוע בשטח. השירותים כוללים כמובן שירותים ניידים לנכים, מאחר ואנחנו חושבים על כל אורחי האירוע.

אירוע שטח

האסלות והכיורים מכרס ולא מפלסטיק, ניתן לצרף מסכי lcd לנוחות המשתמשים, לפזר סידורי פרחים ואביזרי נוי לתחושה נעימה יותר וביתית. כמו כן בשירותים תוכלו למצוא נוזל לשטיפת ידיים, מפיצי ריח נעימים, מגבות נייר ועוד פינוקים כמו בשירותים אמיתיים. במידה ותהיו מעוניינים גם בשירותי ניקיון ואחזקה, נציג מטעמנו יתלווה אליכם לאירוע וידאג שהשירותים יישארו נקיים בכל רגע אפשרי. כמו כן, שירותים ניידים לנכים הם רחבים יותר, בעלי מעקה מיוחד ומעלית הידראולית המאפשרת עליה וירידה למפלס העליון של שירותים ניידים לנכים.

רק לחברות ועסקים? בוודאי שלא!

אם עד לא מזמן, אנשים חפצו לקיים אירועים בטבע ולדאוג לפתרון של שירותים ניידים, היה עליהם לדבר ולנהל משא ומתן עם חברות גדולות שעובדות עם עסקים על מנת להזמין שירותים ניידים וציוד לוגיסטי לאירועים. ברם, כעת שירות זה זמין לכל אחד אשר מעוניין לערוך אירוע – וגם במחירים ריאליים במיוחד. לכן, בהזדמנות הבאה שהינכם שוקלים אירוע מסוים שכולל שהות של מספר ימים ולילות בטבע – או אפילו יום אחד בלבד, כדאי לכם מאד לשקול להשתמש בשירותים ניידים שללא ספק יהפכו את השהייה לנעימה הרבה יותר, עבורכם ועבור כל האורחים.

אירוע שטח

רק בשביל לסבר את האוזן שירותים כימיים הינם בפועל שירותים שהם ניידים לחלוטין, כלומר אינם מחוברים לתשתית של מים וביוב. השירותים הללו כוללים בתוכם מיכל עם יכולת תקבול גדולה שמסוגל גם להספיק ליותר מיום בודד. בהגיע הרגע שמיכל מתמלא, דואגים לניקוי השירותים הכימיים באמצעות כלי רכב ייעודי אשר שואב את כל תכולת המיכל הגדול.

ברב המקרים כשמדברים על אותם שירותים ניידים אנו מקבלים אסוציאציות שקשורות לריח ממש לא נעים, לכלוך וחוסר נוחות אופן כללי. יש באמרה זו מן האמת, אם כי ראוי לציין מנגד כי תחום השירותים הניידים בעולם ובארץ בכלל הולך ומשתכלל ובימים אלו אפשר למצוא מבחר מעניין של שירותים ניידים עם איבזורים שונים ומשונים – חלקם אפילו מגיעים עם מזגן.

ראוי לציין כי שירותים ניידים לא מכוונים בלעדית להפקות גדולות אלא בנוסף גם לאנשים פרטיים שמחפשים ומעוניינים לערוך אירוע ממושך איפשהו בטבע. אירוע זה יכול להיות פיקניק משפחתי, קמפינג או לחילופין סתם ככה להיזרק על חוף מסוים. עבור אותם אנשים ניתן לספק שירותים כימיים עם פתרונות שונים עבור הצרכים שלהם ובעלות לא יקרה.

מעבר לשירותים ניידים, ניתן ואף רצוי לארגן ציוד לוגיסטי הכרחי כמו שולחנות אוכל, כיסאות, צלחות, וכו'.

חברת "כוכב השכרת ציוד לאירועים" מתמחה במתן פתרונות לוגיסטיים לסוגי אירועים שונים. בקרו באתר החברה לקבלת מידע נוסף:

http://www.starevents.co.il/

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קריקטוריסט לאירועים
בשנים האחרונות בתכנון האירוע מחפשים בני המשפחה תיאום גימיק מעניין, כדי ליצור אירוע יוצא דופן שייזכר...
קרא עוד »
יונ 08, 2020
יום כיף
שבוע חדש וכולם מגיעים למשרד בלי הרבה ציפיות, רק עבודה, פגישות, דו"חות.. שום דבר אינו מרגש. פעם בכמה זמן,...
קרא עוד »
אוג 17, 2018
הפעלות לימי הולדת – 4 דברים שתרצו לקחת בחשבון
בשנים האחרונות תחום הפעלות לימי הולדת עבר שינוי והילדים יכולים ליהנות ממגוון פעילויות רחב. אתם...
קרא עוד »
ינו 10, 2017