עוגות חתונה – כיצד בוחרים את העוגה הנכונה לחתונה שלנו

עוגות חתונה

בלא מעט סרטים, בפרט סרטים איטלקיים, כשיש סצנת חתונה, נהוג להציג את העוגה אשר הכינו לכבוד בני הזוג המאושרים. בדרך כלל מדובר בעוגה מפוארת, עם מספר קומות, קישוטים שונים, כאשר בקומה העליונה של העוגה, אפשר למצוא דמויות של חתן וכלה. 

עם השנים, הרעיון של עוגות חתונה הפך להיות מקובל גם במדינת ישראל. אנחנו יכולים למצוא לא מעט זוגות, אשר רוכשים עוגה יוקרתית לחתונה שלהם, ומציעים לאורחים ליהנות ממנה בפרוסה אחת או יותר. יש זוגות שרוכשים עוגות חתונה למסיבה שלפני החתונה, בין אם זו מסיבה לבני משפחה או לחברים. 

בשביל לרכוש עוגת חתונה, צריך לפנות אל מומחה או מומחית בתחום, אופים שההתמחות שלהם היא באפיית עוגות ייחודיות ומעוצבות. להבדיל מעוגות רגילות, הרי שעוגת חתונה צריכה להיות לא רק טעימה אלא גם מעוצבת בצורה יפה ומרשימה. אחרת היא תאבד מהייחודיות שלה כעוגת חתונה. 

מה צריכה להכיל עוגת חתונה? 

בעיקרון, עוגת חתונה יכולה להיות מבוססת על מספר מאפיינים. למשל, היא יכולה להיות מבוססת על הרעיון של עוגה בקומות, כמו שנהוג לראות בסרטים וסדרות, כאמור. ככל שהעוגה תהיה יותר גדולה, כך זה יהיה יותר מרשים ומיוחד. 

אפשר גם שהעוגה תכיל קומה אחת או שתיים, אך בכל קומה נמצא עיצובים מסוגים שונים, בין אם זה באמצעות תוספות שונות ובין אם זה באמצעות הדפסים מיוחדים. בדרך כלל נהוג להציג הדפס של בני הזוג עצמם. 

ניתן גם למצוא באתר Cake Factory למשל עוגות בנות קומה אחת, אך עליהן יהיו סוכריות או אלמנטים אחרים, אשר ירשמו את שמות בני הזוג, ואולי גם תאריך החתונה. מבחינת הטעם, העוגה תהיה טעימה לא פחות מאשר עוגה בת שלוש קומות או יותר. 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך ניתן להזמין זמרים מפורסמים לחתונה שלכם?
רבים חושבים כי הזמנת סלבס להופיע בחתונה שלכם זה חלום רחוק. אבל המציאות מוכיחה אחרת....
קרא עוד »
יונ 17, 2015
אוכל ביתי לאירועים או סתם בשביל הכיף
משפחות רבות מחפשות אוכל ביתי טעים ואיכותי. זהו דבר מקובל מאוד שמשפחות מפנקות את עצמן באוכל ביתי מוכן...
קרא עוד »
דצמ 27, 2014
שיש למטבח – 5 הסוגים הנמכרים ביותר בארץ
אם אתם בשלב של שיפוצים או דירה חדשה וצריכים לבחור שיש למטבח כדאי לקחת בחשבון שיקולים כמו עלויות,...
קרא עוד »
ספט 21, 2021