אילו פעילויות חגים מעשירות את הילדים

פעילויות חגים

אין ספק שמטרת הזמנת סדנאות לילדים על החגים, היא ליצור אצל הילדים קשר והזדהות עם החג. אולם בסדנאות של החגים, יש הזדמנות להעשיר את עולמם של הילדים בתחומים שונים ומיומנויות שונות. התחומים הכי אהובים על הילדים הם בישול ויצירה. אולם, לא מספיק להעשיר את הילדים רק בתחומי החוויה. חשוב בדרך חווייתית ללמד את הילדים היסטוריה של עם ישראל. 

סדנאות בישול ואפייה ברוח החגים

ילדים אוהבים להתעסק בעצמם בהכנת אוכל (קראו על הפקת שמן זית למשל). ולכן, אחת מהדרכים החזקות ביותר בהו אפשר לחבב את חגי ישראל על הילדים- היא באמצעות הבאת סדנאות בישול ואפייה ברוח החגים. אילו סדנאות אפייה מתאימות לחגים? סדנת אפיית עוגות תמרים, סדנת אפיית עוגת תפוחים בדבש, ועוד סדנאות מתוקות. לקראת ט"ו בשבט, אפשר להזמין סדנאות רבות של הכנת מאכלי פירות: סדנת הכנת סלט פרות, סדנת עיצוב עצים מפרות יבשים, סדנת הכנת סוכריות מפירות הדר, ועוד. וכמובן- לא שכחנו לאפות אוזני המן לפני פורים.

סדנאות יצירה לחגים

אחת מהדרכים הטובות ביותר להעשיר את הילדים- היא היצירה. ולכן, ישנן סדנאות יצירה רבות בנושאי החגים. בחודש אלול, כדאי להזמין סדנאות להכנת שופר. לפני חנוכה, מזמינים סדנאות יצירה בנושא בית המקדש. בנוסף, מזמינים לחנוכה סדנאות של הכנת נרות וסביבונים. לפני חג הפורים, אפשר להזמין סדנת יצירה של הכנת רעשנים מעץ. אפשר להזמין סדנאות יצירה בטכניקות מיוחדות- כמו צריבת כוס של אליהו.

העשרה היסטורית

חשוב ללמד את הילדים היסטוריה של עם ישראל גם אם זה במסגרת הפעלות לקייטנה. ולכן, אפשר באמצעות הדרמה ליצור אצל הילדים הזדהות עם דמויות מופת מהעבר. ולכן, כדאי להביא סדנאות של שחקנים מחופשים המספרים את סיפור המכבים, ואת סיפור יציאת מצרים. ישנן סדנאות רב דוריות כמו "סדר טו בשבט", ו"ליל הסדר".

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתכון לפיצה שאתם חייבים לנסות
יש אינספור סוגים שונים של פיצות – פיצה נפוליטנית, פיצה ניו יורקית ואף יש שיאמרו פיצה ישראלית, או כפי...
קרא עוד »
מאי 20, 2022
משלוח פיצוחים בריאים
רוצים להפתיע מישהו יקר? להעניק משלוח מפתיע וטעים, אבל יחד עם זאת בריא ולא פוגע בבריאות? משלוח פיצוחים...
קרא עוד »
מרץ 12, 2021
טיולים מאורגנים למרוקו – כיצד הם צריכים להיות?
מעוניינים לצאת אל טיולים מאורגנים למרוקו ותרצו לדעת כי הם יהיו בדיוק לשביעות רצונכם? מומלץ לבחור...
קרא עוד »
נוב 16, 2021