בלונים לברית ובריתה – האם יש הבדל בין האירועים?

בלונים לברית ובריתה

הרבה מאוד הורים נוהגים להבדיל בין אלמנטים שונים שקשורים לתינוק לאלה שקשורים לתינוקת, זאת על פי הבחנות קבועות, ידועות ומסורתיות. גם אם עבור התינוק והתינוקת זה לא בהכרח משנה, הרי שיש הורים אשר מעדיפים לחשוב בצורה מאוד ברורה, צבעים מסוימים מתאימים לתינוק, וצבעים מסוימים לתינוקת. כנ"ל גם לגבי פרטים כאלה ואחרים. 

אך יש מקרים בהם זה לא באמת משנה, ואין חשיבות לחלוקה בין הצבעים. למשל, כאשר מארגנים אירוע ברית או בריתה. אז אפשר להשתמש בשלל צבעים שיהפכו את האירוע לייחודי ושמח. למשל, אפשר לבחור בלונים לברית ולבריתה בשלל צבעים, בלי קשר לשאלה האם מדובר בתינוק או תינוקת. מה שחשוב הוא לבחור בלונים אשר יתאימו לקונספט של האירוע, לסגנון ולעיצוב שלו. 

צריך לומר, הבחירה בבלונים היא איננה מובנית מאליה תמיד, מאחר ובעיניי לא מעט הורים היא נתפסת כדבר פחות משמעותי לעיצוב המקום. אך אנחנו יכולים למצוא דוגמאות וסגנונות שונים, אשר יכולים להוסיף לא מעט בהיבט זה. 

כיצד נבחר בלונים לברית או לבריתה?

האם לצבעים אין חשיבות, לפחות בכל מה שקשור לזכר ונקבה, הרי שיש חשיבות שהצבעים יהיו מרשימים, יפים וחגיגיים. אין טעם לקנות בלונים בצבעים כהים או בצבעים שאינם מתאימים לאופי האירוע. 

אפשר לבחור בלונים של לליס הפקות בשלל גדלים, אשר ניתן לשלב אותם במקומות שונים, בין אם זה בכניסה ובין אם זה על השולחנות או על הקירות ובכל מקום אחר. זו שאלה כיצד אנחנו רוצים להעמיד את הבלונים והאם אנחנו רוצים לשלב איתם אמצעים שונים שיכולים להוסיף לעיצוב של המקום, בצורה כזו או אחרת. 

לפני סיום רק נדגיש, שילוב של צבעים שונים, כאלה שנחשבים מתאימים לתינוקות זכרים או נקבות, יכול לייצר הרבה יותר שמחה וצבעוניות בעיניים. 

 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אוהל לאירועים להשכרה
  רוצים למצוא אוהל לאירועים להשכרה אשר יעמוד בציפיות שלכם בצורה מוחלטת? בעת שתבחנו את האוהלים...
קרא עוד »
אוג 29, 2016
צילום עליה לתורה מחירים – איך מבררים ומה המחיר הנכון עבורנו
כל אירוע, כפי שאנחנו יודעים, יכול לעלות לנו לא מעט כסף, בוודאי אם מדובר באירוע כמו בר מצווה, אשר נחגג...
קרא עוד »
פבר 07, 2020
שולחן טניס
כיום, בעידן כה מודרני ומפותח, הדור הצעיר זונח את הפעילות הגופנית ומסתפק בהפעלת אצבעות הידיים, במשחק...
קרא עוד »
ינו 06, 2016