השכרת מזגן נייד לאירועים – תשמרו על קור רוח

השכרת מזגן נייד לאירועים

מזגן נייד הוא פתרון מצוין עבור אירועים שיש צורך לצנן או לחמם את האוויר לרווחתם של המשתתפים.

גודלם של המזגנים הניידים

אפשר לשכור מזגנים ניידים במגוון גדול מאד של גדלים ולשכור אותם לכל תקופה רצויה. המזגנים הקטנים מתאימים למרחבים בעלי שטחים שאינם גדולים במיוחד וככל שהחלל הסגור גדול יותר, כך שיש צורך בנפח הספק גבוה יותר.

המזגנים הללו מתאימים לאוורור המקום, לקירור או לחימום וזאת בהתאם למזג האוויר בעונות השנה השונות.

את המזגנים הניידים מעבירים למיקום הרלוונטי על פי הזמנת הלקוח והוא נשאר שם פרקי זמן ארוכים על פי הצורך, כמה ימים, כמה שבועות או חודשים.

מיקום של מזגן נייד

את המזגן הנייד מחברים לחשמל, במיקום שאינו מפריע למעבר בבתי קפה, מסעדות, אולמות אירועים, בריכות שחייה, חדרי כושר, בתים פרטיים ועוד.

מזגן נייד של א.א השכרת מזגנים הוא מוצר חובה לכל אירוע, כדי ליצור טמפרטורה סבירה עבור האורחים. נוכחותו של המזגן היא מאד חשובה כיוון שכאשר כל המשתתפים וכל העובדים מרגישים בנוח, כל אירוע הופך לאירוע הרבה יותר מוצלח.

אם חם מדי או קר מדי, הקהל מרגיש מאד לא בנוח ולכן ממהר לצאת מהמקום, אך לעומת זאת אם מדובר באירוע שיש בו מיזוג, הקהל רגוע ונהנה מהתערוכה המקצועית או המסיבה מתחילתה ועד סופה.

בהתאם לצורך אפשר להפעיל את כל היחידות של המיזוג הנייד, או חלק מהן. אם נראה שכמות המזגנים שהוזמנה אינה מספיקה ועדיין חם במיקומים מסוימים ברחבי המקום, כדאי להזמין מזגנים ניידים נוספים וליצור עבור כל הקהל את המקום האולטימטיבי להיות בו וליהנות מכל דקה הן בשטחים סגורים כמו אולמות, כנסים מקצועיים ובתים פרטיים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עדשות למצלמות קנון – איך בוחרים עשה בצורה נכונה
כשאנחנו רוכשים מצלמה מסוג כזה או אחר, עלינו לקחת בחשבון, שהעדשה הבסיסית שלה היא אומנם טובה ואיכותית,...
קרא עוד »
נוב 19, 2020
מועדונים קטנים לבת מצווה מיוחדת במינה
החלטתם שאתם רוצים להפיק בת מצווה ייחודית לבת שלכם ואתם לא יודעים מאיפה להתחיל את ארגון האירוע? אם כך,...
קרא עוד »
פבר 22, 2017
פרחים בשילוב שוקולד, יין ובלונים בבאר שבע
באר שבע היא עיר בדרום-מרכז ישראל. הוא ממוקם על קו חוף הים התיכון הישראלי, כ-40 קילומטרים דרומית לתל...
קרא עוד »
מרץ 12, 2023