סופגניות מודל 2020 – כל החידושים בסופגניה לחנוכה

מגשי אירוח בתל אביב

לפעמים נדמה שהסופגניות הקלאסיות, עם מילוי של ריבה מתוקה, עתיקות כמעט כמו נס פך השמן. אבל לא משנה כמה שנים עברו, חג הנרות והאורות והלביבות, הוא עדיין החג הגדול של חובבי הסופגניות. אך הסופגניות כיום כל הזמן מתפתחות, משתדרגות ולא רק תופחות. אז שווה להכיר את כל החידושים בסופגניות לחנוכה, מודל 2020, בואו נתחיל. 

הן לא חייבות להיות עגולות 

מיטב האופים הגיעו לאחרונה למסקנה, שאפשר גם סופגנייה לא בהכרח עגולה. ב-2020 הסופגניה לובשת חן חדש, עם צורות נוספות ומלבבות. לדוגמא, סופגניות בצורת לב (ראו כאן). איך אפשר שלא להתאהב?

קרם ווניל, גם המכבים היו מלקקים את האצבעות 

כבר בשנים האחרונות ראינו מגשי אירוח בתל אביב עם סופגניות שעוצבו בצורה של דואנטס אמריקאי. אבל אין ספק שאחת הכוכבות של 2020 זו הסופגניה העגולה והתפוחה, שהקסם שלה מסתתר מבפנים. אם אתם חובבי ווניל מעולה ועשיר, קרם הווניל שבפנים יעשה לכם את היום. קרם פטיסטייר שהיה גורם גם למכבים ללקק את האצבעות. ואם זה לא מספיק, אפשר לקבל גם סופגניה עם ווניל בפנים ועם ציפוי של שוקולד לבן או פירות יער, מלמעלה. 

סופגניה עם… עוגייה 

יש כאלה שסופגניה לא מספיקה להם. כאלה שלא מוכנים לוותר על קינוחים אחרים, גם בחנוכה. אז החליט מי שהחליט, למה לא לשלב. כך באה לעולם סופגניה שמעליה לא רק אבקת סוכר או ציפוי מזוגג אלא גם עוגייה. לכם רק נשאר להחליט, איזה סוג של עוגייה אתם מעדיפים מלמעלה, מה מרגיש לכם הכי חגיגי. אבל אם העוגייה פחות עושה לכם את זה, יתכן שתשמחו יותר להכיר את החידוש הבא. מאפה החנוכה התפוח, עם שילוב של סוכריות קופצות ומקפיצות. 

להזמנת סופגניות אונליין כנסו לאתר https://www.canapes.co.il/

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נעלי כלה נוחות – דגשים חשובים בנוגע לבחירה שלכם
מעוניינות לקנות נעלי כלה נוחות ולדעת בבירור כי הן יוכלו להיות מושלמות עבור כף הרגל שלכן ולגרום לכן...
קרא עוד »
ספט 12, 2021
רעיונות למתנות מובילות לאמהות
מציאת המתנה המושלמת לאמא שלך, בין אם זה ליום האם, יום ההולדת שלה, או סתם להפגין הערכה, יכולה להיות...
קרא עוד »
אפר 04, 2024
שעוני נשים – הטרנדים החמים ל-2021
אם תיכנסו לאתרי שעונים אונליין, וחשוב לבחור בחנות בעלת שם ומובילה בתחום, תוכלו לראות באתר מגוון רב של...
קרא עוד »
אוק 11, 2021