רעיונות למתנות מצוינות לנכדים

רעיונות למתנות מצוינות לנכדים

הנכדים האהובים שלכם, איך לא, מצפים שסבא וסבתא יפנקו אותם ויקנו להם מתנות מפעם לפעם. לכם נותר רק לחשוב איזו מתנה הם יאהבו ומה ירגש אותם.

כיום, הילדים אוהבים לשחק משחקים שטחיים שאמנם כיפיים עבורם אולם אין בהם שום ערך חינוכי או התפתחותי עבורם. לעומת זאת ישנה תעשייה גדולה מאוד של צעצועים בהם אתם יכולים למצוא משחקים מדהימים מלאי אתגר כמו משחקי הרכבה אניגמה המשלבים חשיבה אסטרטגית והמון תכונות שכדאי מאוד לפתח אצל הילדים. 

בנוסף המשחקים האלו מאפשרים לכם בעצמכם לשחק עם הנכדים ותתפלאו, אפילו להיות מאותגרים באותה רמה. זה ממש כמו קסם. רוצים לדעת עוד? פשוט המשיכו לקרוא.

רעיונות למתנות מצוינות לנכדים

כאשר אתם חושבים על הנכדים שלכם מיד עולה בכם הגעגוע. כל כך מתוקים וקטנים ולראות אותם משחקים ביחד זה האושר הכי גדול שלכם כסבא וסבתא. 

אבל מה אם הייתם יכולים להשתתף אתם במשחק ולשחק אתם ביחד? זה היה מדהים, והחדשות הטובות הן שזה באמת אפשרי.

ישנה קטגוריה שלמה של צעצועים, בדרך כלל מעץ שהם למעשה משחקי אתגר. אלו חידות שצריך לפתור בצורה יצירתית ואפילו מבוגרים מאותגרים מאותם משחקים. 

כך אתם יכולים לבחור לנכדים שלכם מתנה שלא רק תתפוס אותם למשך זמן רב כדי לנסות לפתור את הבעיה, אלא תוכלו לשחק אתם בעצמכם. 

ישנו מגוון רחב של צעצועי עץ. חלקם פשוטים יותר למשחק ומיועדים לילדים קטנים וחלקם מורכבים יותר. לכן, עליכם לדעת את הגיל של הנכדים שלכם כדי לדעת לבחור את המתנה המתאימה.

אין ספק שזה אולי נראה פחות נוצץ מהמשחקים שילדים רגילים אליהם, אולם זה בסך הכול להרגיל את הילדים למשחקים מסוג אחר. משחקים שצריך להפעיל את הראש ולא רק את הידיים והרגליים. בדקו משחק חשיבה קשה מומלץ לאוהבי אתגרים.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סושי ביקנעם
מי שמבקר בערים קטנות ופריפריאליות בישראל, דוגמא יקנעם, יכול לשים לב לתופעה מעניינת, בערים אלו יש לא...
קרא עוד »
אפר 30, 2017
מהי כתובה
  כל מי שהיה נוכח אי פעם בחתונה, יודע כי הכתובה מהווה חלק מהטקס. רוב האנשים מתייחסים אליה בתור חלק...
קרא עוד »
אוק 24, 2019
5 רעיונות לעוגת יומולדת שילדים אוהבים
אין מחלוקת על כך כי כל ילד מחכה בכליון עיניים אל יום ההולדת שלו. יום ההולדת זה הזמן בו הילד מקבל את כל...
קרא עוד »
נוב 02, 2018