כל מה שרציתם לדעת על משחקי שתייה

משחקי שתייה

אלכוהול הוא חלק בלתי נפרד מהחיים שלכם? זה אחד מהבילויים הכי מהנים עבורכם שאתם חולקים עם החברים הכי טובים? אם כך, כדאי שתכירו מספר משחקי שתייה שיכולים להפוך כל מפגש לעוד יותר מהנה. משחקים שונים של שתייה קיימים וידועים בכל העולם, כך שאם עוד לא חשפתם את החבר'ה שלכם לעניין הזה, כדאי שתעשו זאת עוד היום. מה שכן, חשוב כמובן לשמור על כמות השתייה שאתם שותים, כי כולנו יודעים שיש קו דק בין שתייה ברמה סבירה ובין שתיית אלכוהול שעלולה כבר להיות מסוכנת לבריאות ולסביבה. 

איזה משחקי שתייה יוכלו להתאים לחבר'ה שלכם? 

כשמדברים על משחקים שונים של שתייה כדאי לקחת בחשבון רעיונות כמו: 

  • קוביות של שוטים 
  • שוטים לענות או לא 
  • מדוזה 
  • 100 שוטים ועוד

אם זו הפעם הראשונה שבה אתם חושבים לשלב במפגש החברתי שלכם משחקי שתייה מסוג כזה או אחר, בהחלט כדאי שתלמדו תחילה את הנושא לעומק. כך תוכלו להציג בפני החברים שלכם את האופציות השונות וביחד תוכלו לבחור איזה משחק אתם מנסים ואיך להעביר את הזמן. חשוב לבחור גם מקום נוח שבו תוכלו לשחק באינטימיות שלכם, ובנוסף, רצוי מאוד גם לדאוג שיהיה אוכל באזור. מאוד לא מומלץ לשתות על בטן ריקה ולכן חשוב לזכור לדאוג גם לכיבוד שיהיה כמה שיותר טעים ואיכותי. 

שימו לב גם לשאלה איזה אלכוהול אתם קונים  

מעבר לעובדה שרצוי יהיה לבחור את משחק השתייה המתאים ביותר לחבר'ה, אנחנו מציעים לכם לבדוק גם באיזה סוג של אלכוהול אתם משקיעים. אם אתם אנשים שרגילים לשתות, אתם בוודאי יודעים שלשתות אלכוהול שאינו איכותי זו בחירה רעה ביותר. לעומת זאת, משחקי שתייה שמלווה אותם אלכוהול איכותי וטעים, זה כבר סטייל אחר לגמרי. חשוב מאוד להיערך לקראת העניין הזה מראש, כי רק כך תוכלו להימנע מ"ליפול" על מה שיש לכם בבית. אתם תראו שאם תשקיעו מחשבה בדברים ואם תדאגו מראש לאוכל טוב ולאלכוהול איכותי, זה הולך להיות ערב בלתי נשכח שבוודאי תרצו לחזור עליו בקרוב. 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איך בוחרים איש עבור קריקטורות לאירועים
כשאנחנו בוחרים ספקים לאירוע, אז באופן טבעי, אנחנו בוחרים את הטוב ביותר שאנחנו יכולים להשיג בהתאם...
קרא עוד »
אוק 29, 2018
איך לתכנן ברית כמו שצריך
תכנון ברית יכול להיות משימה לא פשוטה, במיוחד אם אתה ללא ניסיון. אבל עם תכנון והכנה נכונים, תוכלו לוודא...
קרא עוד »
מאי 02, 2023
5 טיפים לארגון חתונות
עונת החתונות כבר כאן ורבים הזוגות שמתכננים את חתונתם בקפידה. תכנון חתונה יכול להיות משימה מאתגרת...
קרא עוד »
יונ 07, 2016