טייס ליום אחד – מתנה מקורית ומרגשת

טייס ליום אחד

הרבה מאוד ילדים חולמים בגיל צעיר להיות טייסים. הם חולמים שיוכלו לעלות על מטוס, להמריא ולטוס איתו אל יעדים שונים בעולם, כמו היו ציפורים. מעטים מגשימים את החלום הזה בפועל, אך מי שמגשים אותו, לא יזניח אותו לעולם ובמקרים רבים יעסוק בטיס בצורות שונות, בין אם זה בצבא ובין אם זה בתעופה אזרחית. 

היום, כל אחד יכול להיות טייס ליום אחד. ישנם מקומות אשר מאפשרים לרכוש מתנה של קורס טיס ליום אחד. הרעיון הוא, להגשים חלום עבור חתן או כלת השמחה, ולאפשר להם להטיס מטוס קל, ללא נוסעים כמובן, בשמי ישראל. 

המתנה כוללת את כל השלבים החיוניים בשביל להיות טיס ליום אחד. החל מסימולציית טיס, ביצוע כל השלבים הנדרשים לצורך ביצוע הטיסה בפועל, טיסה בשמי ישראל באזורים ספציפיים במטוס קל, ובסוף התהליך יכול הצלם לקבל מגוון תמונות אשר ישמשו את חתן או כלת השמחה ויאפשרו להם לתעד את האירוע ולהיזכר בכל פעם מחדש, איך פעם הם הטיסו מטוס קל. 

למה זו מתנה משתלמת?

אנחנו יכולים למצוא הרבה מתנות שונות אשר ניתן לרכוש, בין אם זה ליום הולדת ובין אם זה לכל יום אחר בעל משמעות. קורס טיס ליום אחד של סקייטריפ, הוא מתנה ייחודית, שונה, מתנה שאין דומה לה וגם לא ניתן לבצע בכל עת. 

לא מדובר במתנה רגילה אשר נכנסים לחנות וקונים. כאן מדובר על מתנה שהיא חוויה בפני עצמה, וייתכן מאוד שהיא אפילו תעורר אצל חתן או כלת השמחה, את הרצון ללמוד לעומק את הנושא של טיס, ולהוציא רישיון טיס אזרחי, אם זה אפשרי מבחינתם, בין אם מבחינה כלכלית ובין אם מבחינה בריאותית. 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מתנות לידה
אחת המתנות היותר מיוחדות הינה מתנת לידה, וזאת כי מדובר באחד האירועים היותר מיוחדים ועל כן זה רק...
קרא עוד »
אוק 21, 2018
תאורת צמודה תקרה
תאורה צמודת תקרה היא סוג של תאורה המוצבת על התקרה. בדרך כלל הוא מותקן על מסילה או תלוי מתקרה. הסוג...
קרא עוד »
פבר 20, 2023
אירוח בקיבוצים בצפון
אם אתם רוצים חווית אירוח קצת אחרת תוכלו ליהנות מנופש באחד מהקיבוצים בצפון הארץ. קיבוצים בצפון...
קרא עוד »
יונ 17, 2022