טיפים להרמת אירוע עסקי מוצלח

אמן חושים בזום

אירועים עסקיים הם תמיד מרגשים ומלאי ציפיות. אנשי עסקים נפגשים זה עם זה, מעלים רעיונות חדשים, אפשרויות, וככלל, זהו מקום בו נרקמים קשרים ותקוות רבות. אולם כיצד ניתן לשדרג אירוע כזה? כיצד מבדרים ומשלהבים את האווירה? הנה כמה טיפים להרמת אירוע עסקי מוצלח.

שלא יהיה משעמם

אם ברצונכם לתכננן אירוע עסקי בו האורחים ייהנו, יופתעו ויצחקו, ההמלצה החמה היא להזמין מנטליסט מקצועי שצבר וותק וניסיון בתחום, מה שיהפוך את האירוע לבלתי נשכח. מנטליסט ישאיר את המשתתפים המומים, מופתעים ומסוקרנים מאוד. אין ספק שזו תהיה האטרקציה של האירוע בה' הידיעה.

מיהו מנטליסט?

מנטליסט חייב להיות בעל כישרון מולד, אחד כזה שיש לו את זה. גם לספקנים הגדולים ביותר מובטחת הפתעה שלא ציפו לה. מנטליסט הוא אמן חושים, יודע לקרוא את מחשבותיהם של האחרים, עם הרבה הומור ואנרגיות חיוביות. קריאת המחשבות נעשית באמצעות כישורים טלפתיים יוצאים מן הכלל, ויש גם אלמנט פסיכולוגי. 

אמן חושים או קוסם?

אין מדובר כאן בקוסם, אלא באמן חושים כמו רן גפנר אשר עושה שימוש במניפולציות מחשבתיות בעל כישרון לצפות את העתיד. זוהי חוויה יוצאת דופן והמשתתפים באירוע לעולם לא ישכחו אותה. 

באירועים מעין אלה, חשוב מאוד ליטול פסק זמן מהרציונל המאפיין אנשי עסקים, ואמן חושים הוא גם יצירתי וישמש להם כהשראה. לרוב הם עובדים שעות נוספות והנה הזדמנות נהדרת לנתק אותם משגרת היומיום.

אירועים שיווקיים

במיוחד כאשר מדובר באירועים שיווקיים או השקת מוצר חדש לשוק, המארגנים מעוניינים בנוכחות גדולה של קהל, הרי מדובר במכירות ורווחים. מנטליסט הוא דרך מצוינת להביא כמה שיותר אנשים, הנאה מהופעתו גם תמגנט אותם. אמן חושים בזום גם יעביר להם מסרים עם קשר לעולם השיווק ומכירות. 

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כל מה שרציתם לדעת על מועדוני בת מצווה
לכל הורה יש כמה נקודות של נחת במהלך החיים ואין ספק שההבנה שהבת שלכם ממש עוד מעט חוגגת 12, זו אחת...
קרא עוד »
ספט 10, 2018
דובי שני מטר – החבר החדש שלכם
דובון באורך שני מטר אכן יכול להיות מתנה מרגשת לכל אחת ואחד! ילדים ומבוגרים מתרגשים לקבל דובונים...
קרא עוד »
יול 10, 2023
מארזי מתנות לראש השנה – שוקולד ויין: השילוב המושלם לחגיגות ראש השנה
כאשר חגיגות השנה החדשה מתקרבות, פיתוי הפינוק קורץ. רבים פונים למותרות נצחיות כמו מארזים לראש השנה...
קרא עוד »
אוג 16, 2023