עבור גמלאים קיימות מסגרות שונות של פנאי והנאה

גמלאים

כיום קיים מגוון אדיר של פעילויות לגמלאים. הפעילויות כוללות סדנאות, חוגים, התנדבויות וטיולים.

חוגים לגמלאים

אפשר למצוא חוגים שמותאמים במיוחד עבור גמלאים. אלה כוללים למשל חוג כושר במים, פילאטיס, ספינינג, זומבה, שיעור המתמקד בגמישות, אירובי, ברידג', חוג יוגה, חוג שחיה, קבוצות ריצה, חוגי תפירה, חוגי רקמה, חוגי ריקודי עם, חוג סטפס, קיקבוקס, חוגי שפות, ריקודי בטן, טניס, חוגי אימון על אופניים, טניס שולחן ועוד.

חוגי שפות

גמלאי המעוניין ללמוד שפה יכול להצטרף לחוגי שפות. אלה מגיעים בכל הרמות, החל מהרמה הבסיסית ביותר ועד לרמה של מתקדמים. במקרים מסויימים, למשל בחוגי אנגלית, מארגנים גם קבוצות טיול למדינה דוברת השפה הנלמדת. אפשר למצוא למשל חוגי אנגלית ללימוד ה-ABC, חוג אנגלית למתקדמים בו מתמקדים בדיבור וגם חוגים לאנשים להם רמה בינונית של אנגלית. מלבד חוגי אנגלית אפשר למצוא שפות שונות ללמידה כמו ספרדית, איטלקית, צרפתית, יפנית, סינית, קוריאנית, ערבית ועוד.

מדריכים

המדריכים העובדים עם אוכלוסיות הגמלאים הם מדריכים מנוסים ומקצועיים. לרוב מדובר במדריכים להם נסיון רב של מספר שנים בתחום. לרוב מדובר על מדריכים העובדים עם מספר מוגבל של מקומות בכל חוג, החוגים מתקיימים בשעות קבועות, בימים קבועים בשבוע. לרוב יש להרשם מראש לחוגים וחוגים רבים מותנים במספר מינימאלי של משתתפים לפתיחה.

התנדבויות

כיום מקומות רבים מכירים בחשיבותם ובתרומתם של גמלאים למערך ההתנדבות של הארגון. מקומות רבים מחפשים את הגמלאים כאנשים עם נסיון, ידע ומומחיות היכולים להעביר אותם הלאה במקום ההתנדבות. קיימים מקומות התנדבות עם ילדים, עם חולים, עם פצועים, עם חיות, עם נוער ועוד.

התנדבות עם ילדים

התנדבות של גמלאים עם ילדים נעשית לרוב במסגרות החינוכיות הקיימות. לרוב מדובר על התנדבות על בסיס לימודי אך במקרים רבים גם היבטים נוספים נכנסים לתמונה כגון היבטים רגשיים, חברתיים ותקשורתיים. מתנדבים מבוגרים מגיעים לרוב עם זמן פנוי, סבלנות ורצון רב לעזור. הילדים המקבלים את הגמלאים נהנים מדמות נוספת המשקיעה בהם את זמנם ומרצם.

התנדבות עם חולים

במקומות של מסגרות שיקומיות נעזרים הרבה במתנדבים למען טובתם של החולים או הפצועים במקום.

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שירה בציבור, לא מה שחשבתם
שירים הם דבר נפלא, ומן הרגע שבו לקחו מילים והוסיפו לטקסט הזה גם לחן, שירים הפכו להיות הדבר הזה שיכול...
קרא עוד »
ספט 06, 2018
קייטרינג לחתונה – מה חשוב לדעת כדי לבחור נכון
אחד הימים החשובים, המרגשים, המאושרים והזכורים לנו ביותר בחיינו, הוא יום החתונה. לא לחינם אנחנו...
קרא עוד »
מאי 21, 2019
טיולים מאורגנים למרוקו – כיצד הם צריכים להיות?
מעוניינים לצאת אל טיולים מאורגנים למרוקו ותרצו לדעת כי הם יהיו בדיוק לשביעות רצונכם? מומלץ לבחור...
קרא עוד »
נוב 16, 2021