מארזי מתנה

מארזי מתנה

איזה מארזי מתנה אפשר לקנות עבור אדם אהוב? אילו מארזים מתאימים כמשלוח למישהו שתרצו להודות לו? ומה מתאים ליום הולדת או ליום נישואין? הנה כמה דוגמאות של מארזי מתנה מבית ריגלו מתנות שיספקו רגעים של פינוק ואושר:

מארזי עץ מהודרים

מארזי עץ מכילים כל מה שצריך כדי לשמח אדם קרוב. מארזי מתנה שמגיעים בארגז עץ מהודר ומעוצב, מכילים בדרך כלל חבילת שוקולדים משובחת, פרחים וסיגרים משובחים כאשר המארזים מתאימים למגוון שמחות, חגיגות, מתנות וכולי. בחרו מארז כזה עבור משלוח לאדם שאתם מעריכים ורוצים לשמח. 

כד עם פרחי משי ושוקולדים

פרחי משי הם פרחים שאף פעם לא נובלים. מארזי עץ מהודרים עם שוקולדים מסוג פררו רושה, פרחים ממשי ושאר הפתעות ישמחו מאד נשים אחרי לידה, אישה או נערה ביום הולדתה, הם ישמחו וירגשו בת זוג ביום אהבה וכל אחת שאוהבת פרחים דקורטיביים ושוקלדים. 

פרלינים איכותיים בקופסא

כמעט כולם אוהבים שוקולדים. משלוח של שוקולדים או פרלינים בקופסא יהיה נפלא כהבעת תודה או כדרך לשמח אישה שילדה. פרלינים בקופסא מתאיים כשרוצים לשבח מישהו שעשה משהו טוב, או לספק משלוח כיפי ומתוק ליום הולדת או ליום נישואים. כיום יש מגוון מארזי מתנה שכוללים שוקולדים איכותיים שאפשר לשלוח לכל מקום במהירות. 

סיגרים וויסקי ושוקולדים

עבור אנשים שהתקדמו במקום העבודה, עבור אבא טרי, איש עסקים שהצליח וכל אחד שחווה הצלחה – אפשר לשלוח מארז עם סיגרים וויסקי ושוקולדים איכותיים. מארז כזה מתאים לחגיגה של כל הצלחה ואפשר לשלוח אותה לאישה קשוחה שאוהבת לעשן סיגר משובח, או לגבר שאוהב כוס ויסקי ושוקולד טוב ואיכותי ליד המשקה שלו. 

את כלל המארזים ניתן להזמין מחנויות שמספקות משלוחי מתנות און ליין ובכך לשמח את מי שאוהבים ומעריכים.

> בחרו מתנה לגבר ליום האהבה באתר ריגלו

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
כלות 2020: איך לעצב את השיער לבד ביום החתונה?
כל כלה שמתחילה לארגן את חתונתה, מגלה שעלויות החתונה גבוהות במיוחד, ולו כי כל פריט או שירות שאליו...
קרא עוד »
ינו 10, 2020
מה זה קפה חד זני
לא כל אחד מכיר את המושג קפה חד זני. מי שמבין בקפה יודע שיש יתרונות לקפה חד זני. רוב אנשים שותים תערובות...
קרא עוד »
אוג 05, 2021
הסעות לאירועים – באילו מקרים זה באמת משתלם?
אם אתם רוצים להזמין הסעה לאירוע שלכם, הבנתם את החשיבות שיש בכך שהאורחים יגיעו בנחת לאולם בלי טרטורים...
קרא עוד »
אפר 12, 2021