היתרונות של הפקת חתונה בסגנון אורבני

חתונה אורבנית

סביר להניח שחלקכם שמעתם את המושג "חתונה אורבנית" ולא כל כך הבנתם למה התכוון המשורר. במאמר הבא ננסה לעשות קצת סדר בבלאגן…

חתונה אורבנית היא בעצם חתונה שמייצגת כל מה שיש לעיר להציע באופן האומנותי שלה, שכמובן שיכול להשתדרג בכל פן באירוע. החל מהעיצוב העירוני, משובץ או מתכתי מודרני, שעת האירוע שלרוב נעשית בשעות הצהריים, אווירה חופשית ופתוחה יותר וכן גם האופן בו מתנהל האירוע הוא לבחירת קהל המוזמנים.

חתן וכלה

קיימת אפשרות בופה שהיא המתאימה ביותר לאירוע מסוג זה או אחרת לבחירת החתן והכלה, המוסיקה פחות צורמת ומאפשרת שיח קליל בין מוזמן אחד לחברו ועוד אלמנטים עירוניים שאפשר להוסיף על מנת להדגיש את האווירה. שום דבר הוא לא טאבו והכול ניתן לשינוי, אך את אווירת הטיילור מייד אפשר להרגיש מיד והיא ללא ספק משפיעה ישירות על האורחים.

חתונה אורבנית היא למעשה ההפך הגמור מחתונה בטבע – אשר יכול הלהתקיים במגוון רחב של לוקיישנים כמו למשל – בים, ביער, במדבר ובעוד מגוון רחב של אפשרויות.

מהן הביקורות על אירוע מסוג זה?

כמובן שהביקורות הן נפלאות ואפילו יוצאות מן הכלל. לרוב אנשים המוזמנים לסוג אירוע כזה הם מותאמים בכל הווייתם לאירוע, הם מרגישים נינוחים וקלילים בדיוק כמו שהחתן והכלה רצו שהם ירגישו. אווירת הצהריים העירונית מתבטאת גם באוכל העכשווי, בעיצוב המודרני וכמובן בבעלי האירוע החתן והכלה המחייכים.

חתונה שכזו מאפשרת לאורחים לחגוג את השמחה ולצאת עם כוחות מחודשים. התחושה המעייפת והכבדה לא קיימת גם מפאת השעה הנוחה אותה חוגגים את האירוע וגם מפאת האופי הנוח שמאפשר התנהלות שאינה חריגה ושונה מכלל היום. כמובן שחתונה כזו אפשר גם לקחת לשעות המאוחרות יותר ביום אך את האופי אי אפשר לפספס מאחר והוא בא לידי ביטוי בכל כך הרבה אלמנטים.

אירוע שטח

איך מפיקים חתונה אורבנית?

כמובן שכמו כל חתונה – ניתן לארגן בכוחות עצמכם. אבל אם בא לכם משהו קצת שונה ומדליק, ובעיקר להוריד מכם נטל וכאבי ראש – ניתן ואף מומלץ לפנות אל מארגן חתונות מקצועי אשר ישמח להפיק עבורכם את החתונה המדהימה ביותר לפי צרכיכם האישיים.

בהצלחה!

אבטחת אירועים אוכל ומסעדות אופנה אירוח ונופש אירועים בשטח אלכוהול בר / בת מצווה הרצאות חתונות כללי מוסיקה לאירועים מסיבת רווקים / רווקות מתנות פעילויות צילום אירועים קפה שירותים לאירועים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
האם כדאי לשלב הרצאה מעניינת באירוע הקרוב?
להפיק בימינו אירוע שבאמת יהיה שונה, מעניין וכזה שאנשים זוכרים זה לא דבר פשוט. לכן בהחלט כדאי יהיה...
קרא עוד »
נוב 15, 2016
מראת סלפי
אי אפשר לברוח מזה. מאז שחברות הפלאפון יצרו מכשירים שמאפשרים לשנות את הכיוון של הפלאפונים, אז יותר...
קרא עוד »
פבר 11, 2018
ארוחת שף בבית – האם ארוחת שף בבית – האם זה בטוח בימי קורונהזה בטוח בימי קורונה
אוכל והיגיינה חייבים לבוא ביחד. החשיבות של ניקיון האוכל ברה הגבוהה ביותר לפני שהוא מגיע לתוך הבטן...
קרא עוד »
יול 15, 2020